![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Geen draadgeruis
Met een draadloze muis Ook blijft de draad niet hangen achter dingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filosoof in wording?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mighty Mouse.
![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() The Mouse that Roared (1959) ?
Laatst gewijzigd door Knipp : 10 juni 2009 om 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schaamhaar?
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eak-A-Mouse
![]() ![]() Ik gebruik draadgestuurde , goedkoper !! En ja , herlaadbare is ook te doen !! Maar wat iemand het signaal van de draadloze stoort ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mickey Mouse gespot:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() ![]() Ik bedank. (krijg namelijk serieus klachten bij gebruik van zo'n muis zonder staarje)
Immotus nec iners Laatst gewijzigd door Vaandeldrager : 10 juni 2009 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb toch liever een muis met draad alleen al omdat ik een draadloze muis a) heel veel niet wee twaar ik dat ding gelegd heb en/of b) dat ding heel veel op de grond valt vanwege mijn motoriekproblemen.
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
d) veel moderne toetsenborden USB aansluitpoortjes hebben waardoor je met die 2 meter lange kabel van de muis die op een afstand van max 10 cm van je toetsenbord ligt genoeg bewegingsvrijheid hebt. e) weliswaar oplaadbaar maar toch batterijen nodig heeft. onnodig vervuilend dus. Ik zou het nut nog wat begrijpen als je computer ver van je bureau staat, maar een scherm met 50 meter aan signaal-kabel lijkt me ook niet je dat.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 juni 2009 om 20:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]()
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mja... dat hadden we niet gezien mocht jij het niet quoten zonder een woordje uitleg.
Maar ik leg mijn hand op je hoofd en je mag mijn ring kussen want ik vergeef je, mijn zoon. En neen... die link werkt niet. Of was ik dat vergeten te melden? ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 juni 2009 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je gedurende vijftien minuten een telefoon tegen je hoofd houdt, dan is het geen wonder dat de temperatuur rond je oor stijgt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn uitzonderingen natuurlijk...
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van mij is er een met een draad. Goed groot en voor rechtshandigen.
![]()
![]() |
#20 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De signaalsterkte van zo'n draadloze muis is inderdaad zwak, maar de hand komt wel langdurig nabij de antenne. Algemeen gesproken stelt men dat wanneer men frequenter aan elektromagnetische straling wordt blootgesteld het lichaam hier ook gevoeliger voor wordt. Door de pulsering staat het lichaam constant onder druk. Ik denk dat dat gegeven ook voor relevant kan worden gehouden als het om draadloze muizen/toetsenborden gaat.
![]() |