Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2009, 22:55   #1
Oscar de Scaragos
Vreemdeling

Standaard mind control : bittere realiteit

Vooraleer ik mijn onthullingen omtrent MIND CONTROL zal maken, 2 belangrijke noten :

(1) De mens bestaat fysisch uit water. De hersenen bestaan voor 78% uit water. Wat de mens samenhoudt is ENERGIE. Volgens Einstein gaat energie nooit verloren, ze verandert slechts van vorm. De 'dood' is dus in feite een overgang naar een nieuwe energetische toestand. (2) Omdat wij energetische wezens zijn, kunnen wij met onze energie elkaar beïnvloeden. Voorbeelden hiervan zijn : TELEPATHIE, HELDERZIENDHEID en CONTACT MAKEN MET DE DODEN. Heel veel mensen hebben paranormale contacten maar verdringen deze als 'onwerkelijk', omdat dit hen zo is aangeleerd.

Voormalig FBI-directeur E. HOOVER : "The individual is handicapped by coming face to face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists."

President van de U.S.A. Woodrow Wilson (1930) : "Some of the biggest men in the United States, in the field of commerce and manufacture, are afraid of somebody, are afraid of something. They know that there is a power somewhere so organized, so subtle, so watchful, so interlocked, so complete, so pervasive, that they had better not speak above their breath when they speak in condemnation of it."

Dit was tientallen jaren geleden. Al. Waarvoor was men dan zo bang ? Wel, dat was voor de New World Order (NWO), de ILLUMINATI, de CIA en FBI, de Britse Geheime Dienst. Dus "zij" zijn diegenen die ons angst inboezemen. Dat is altijd zo geweest en zal wellicht altijd zo blijven. En zij worden gesteund door een deel van het leger en de politiediensten. Dit brengen ze in de praktijk met experimenten. Nieuwe UNLETHAL WEAPONS die al 40 jaar officieel bekend zijn : radiostraling, magnetronstraling, lasers etc. Ze vernietigen onze hersenen, onze gezondheid, onze omgeving.

Het gevaar van deze wapens is dat ze iedereen 'letterlijk kunnen besturen' ! IEDEREEN ! Men heeft experimenten uitgevoerd in gevangenissen en psychiatrische instellingen. Dit gebeurt nog steeds, zonder dat zij dit weten.

Tegenwoordig bestaan er elektromagnetische wapens die ze op je hersenen kunnen richten. En net zoals je vingerafdruk uniek is, is de frequentie van je hersengolven ook uniek. Deze worden geregistreerd in supercomputers. Op dit moment kunnen deze supercomputers 1.64 petaflops per seconden aan ! Onze hersenen werken op slechts 5000 bits per seconde >> we zijn dus geen partij voor deze supercomputers. Houd er tevens rekening mee dat informatie die gepubliceerd wordt meestal 50 JAAR OUD is ! Dus wat zijn de werkelijke getallen dan ?

Reeds in 1801 werd de eerste MIND CONTROL machine uitgevonden ! En in Ohio was er een dokter die, in 1874! reeds, onderzoek verichtte naar verbindingen tussen hersenen en elektroden. Dus deze technologie is 2 eeuwen oud. Nu wordt dit naar buiten gebracht als 'nieuw'. Alle informatie uit militair-wetenschappelijke kringen die men ons geeft is minstens 50 jaar gedateerd. Academisch onderzoek loopt meestal 2 generaties achter. Al in 1952 plaatste de CIA elektroden in de hersenen en tanden van mensen om ze te volgen (PROJECT MOONSTRUCK).

Het lijkt op de film 'The MATRIX' en dit is geen toeval ! Hollywood wordt GEBRUIKT om zaken naar buiten te brengen die WAAR zijn. En daarna kunnen ze zeggen dat het 'maar een gewone film was'. Neem 'Independence Day' wat erg leek op 9/11. Hollywood staat volledig onder hun controle en wordt door hen gebruikt.

Hoe werkt MIND CONTROL nu in de praktijk ? Wel dit gebeurt via chemtrails. Je hebt ze vast en zeker al opgemerkt. Het stof dwarrelt naar beneden, je ademt het in. Dit leidt tot een stijging van het aantal ziekenhuisgevallen. Maar tegelijkertijd wordt je ook geïmplanteerd met microchips. Want dit stof is ook metaal, al is het in poedervorm. Dus uiteindelijk wil men de hele bevolking controleren en besturen. Ze willen de mensen onder volledige controle zodat hun EIGEN WIL ongewenst bestuurd kan worden.

We zijn BIOLOGISCHE ROBOTTEN aan het worden. Een microchip kan geïmplanteerd worden via een ogenschijnlijk simpele handdruk. Ik heb mensen gezien bij wie een microchip zat geïmplanteerd in de ogen of in de oren. Er zijn apparaten die piepen in hun nabijheid en dit is angstwekkend. De volgende generatie zal 100% veranderd zijn in biologische robotten. Ze hebben geen eigen inbreng meer. Niet in hun gevoelens, want deze kunnen veranderd worden. Liefde / haat ; seksualiteit ; ideeën ; STEMGEDRAG!! Men dient slechts een bepaalde frequentie uit te zenden. Alle emoties zijn nu onderverdeeld in frequenties. Er bestaat ook een zelfmoordfrequentie.

Het zijn overigens niet enkel de politie, het leger of de geheime diensten. Ze zitten OVERAL. De ziekenhuizen, de verzekeringen, bij de belastingen, de vuilophaaldienst, bij de spoorwegen ..... Het is OVERAL ! Ik was ook geshockt omwille van het feit dat er zelfs tandartsen zijn die veel implanteren. Natuurlijk beseffen zij niet waarmee ze bezig zijn. We worden bespioneerd door rolstoelpatiënten, oude vrouwtjes .... Zij die men niet gauw zal verdenken. Het is een slim systeem, en ik bewonder diegenen die het gemaakt hebben, maar voor de mensheid is het een gruwelijk systeem. En als we dat niet kunnen stoppen, zoals ze ons nu gebruiken, chemische oorlogsvoering tegen onze eigen mensen, elektronische oorlogsvoering ... zullen we veranderen in biologische robotten.

Ik schreef reeds over het bestaan van frequenties. Waarom zendt men dan de frequentie van de liefde niet uit ? Dan zouden al mijn buren die mij aanvallen en van alles doen -- zij beseffen niet dat hun slechte gedrag wordt ingegeven door een hogere macht -- terug aardig worden tegen mij. NEEN, MEN ZENDT DE FREQUENTIE VAN DE HAAT UIT! Omdat dit hun belangen dient. Het ergste is dat in TV-programma's, zoals Pokémon en Samson, ze mind control programmering voor de kinderen hebben. En er zijn andere programma's die mind control programmering voor volwassenen hebben. Het is niet zichtbaar want dit zijn subliminale boodschappen.

Ik ken hun plannen niet maar ik heb wel gelezen dat ze 2/3 van de wereldbevolking willen elimineren. Dat gebeurt met conventionele, elektronische en chemische oorlogsvoering, massale vaccinatieprogramma's, rampen, ... De NWO heeft zogezegde 'UFO's', welke zeer sterk op de echte UFO's lijken zodat we het verschil nauwelijks kunnen zien. Deze kunnen holografische beelden projecteren in de lucht, bijvoorbeeld van Boeddha of Mohammed. Dit gecombineerd met mind control zal tot grote veranderingen leiden.
Oscar de Scaragos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 23:00   #2
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Duidelijk teveel naar Sci-Fi gekeken.
Oud 13 augustus 2009, 23:14   #3
Oscar de Scaragos
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andro Bekijk bericht
Duidelijk teveel naar Sci-Fi gekeken.
Zeer veel informatie die ik u gegeven heb, kan u verifiëren via het net. U zal inzien dat wat ik schrijf niet zomaar uit de lucht is gegrepen. Ik kan bovendien nog veel meer vertellen, maar het wordt laat en ik wil slapen. Overigens is 'Sci-Fi' misschien wel minder fictief dan men wil laten uitschijnen. Er is altijd een achterliggende boodschap.
Oud 13 augustus 2009, 23:19   #4
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Waar kunnen we ons inschrijven tot uw sekte die ons gaat redden van de ondergang door in een bunker onder de grond te kruipen?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 23:20   #5
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

K&K misschien?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 23:33   #6
Starkad
Banneling

Standaard

Ooit al van selffulfilling prophecy gehoord? Be careful what you wish for... Die shit? Als """ze""" merken dat er daadwerkelijk zoveel interesse is in UFO's (die er nooit geweest zijn), dan zullen ze die vast en zeker voor je bouwen! Ook die hologramspeeltjes e.d. U vraagt, zij draaien ...

BTW: die docu's op internet zijn GEEN GELOOFWAARDIGE BRON. Ga niet te diep in de zee, want de zee neemt je mee...

GOOGLE is vast en zeker je homepage, gebruik die shit dan ook om zelf wat "onderzoek" te verrichten... www.skeptoid.com ...

Helpt dat niet? Go see your local shrink for some zyprexa...
Starkad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 23:45   #7
Starkad
Banneling

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=jgG45Lvhow0

Niet bang worden hé: crowd control: Active Denial System (ADS)

xxx
Starkad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 21:40   #8
Oscar de Scaragos
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
K&K misschien?
? Wie of wat is K&K ?
Oud 15 augustus 2009, 04:06   #9
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Oscar, K&K staat voor koetjes en kalfjes, oftewel een deel van het forum voorbehouden aan grappige, of niet zo direkt ertoe doende zaken.

Iets dat ik al een eeuwigheid geleden heb gepost gehad.
Het zit perfect in lijn met jouw verwijzingen.
Leninium
Oud 19 augustus 2009, 10:56   #10
Oscar de Scaragos
Vreemdeling

Standaard

Ex-burgemeester Evergem klaagt vliegtuigstrepen aan

Oud-burgemeester Peter Vereecke van Evergem is naar de onderzoeksrechter gestapt in zijn strijd tegen de witte strepen in de
lucht die achterblijven wanneer een vliegtuig passeert, schrijft Het Laatste Nieuws. (...)

Opdrachtgever
"Ik dien klacht in wegens het systematisch en opzettelijk in de atmosfeer brengen van allerlei chemische en biologische stoffen, die een ernstig gevaar betekenen voor de volksgezondheid. Ik wil dat dit misdrijf grondig onderzocht wordt en dat op een objectieve manier wordt vastgesteld over welke stoffen het in Vlaanderen gaat, welke de identiteit van de opdrachtgever is en met welke bedoelingen dit gebeurt."

(...)

Voor het volledig artikel : http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...epen-aan.dhtml

Chemtrails zijn inderdaad niet zo onschuldig. Ik kan het enkel toejuichen dat er actie wordt tegen ondernomen vanuit politieke hoek, al zie ik dat weinig uithalen want zij hebben de volledige controle en de politiek staat machteloos.
Oud 19 augustus 2009, 11:03   #11
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij zitten daar deeltjes in die chemtrails, dat zo in onze atmosfeer dringen en minder zonlicht doorlaten, zodus minder opwarming
Oud 19 augustus 2009, 11:03   #12
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Mensen als jou geven mensen als mij een slechte naam.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 11:04   #13
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

hebdet nu tegen mij?
Oud 19 augustus 2009, 11:16   #14
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
hebdet nu tegen mij?
Nee, tegen mijnheer Mind Control.
Oud 19 augustus 2009, 11:24   #15
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Ik heb hier 2 jaar geleden al eens het idee gelanceerd om een subforum aan te maken voor NWO-discussies en andere conspiracy-theoriëen. Spijtiggenoeg is de moderatie daar niet verder op ingegaan. Het zou alleszins voorkomen dat soort berichten overal op het forum worden verspreid.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 11:24   #16
Oscar de Scaragos
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Nee, tegen mijnheer Mind Control.
Hoezo ? Wat bedoelt ge daarmee ?
Oud 19 augustus 2009, 11:42   #17
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oscar de Scaragos Bekijk bericht
Ex-burgemeester Evergem klaagt vliegtuigstrepen aan
Oud-burgemeester Peter Vereecke van Evergem is naar de onderzoeksrechter gestapt in zijn strijd tegen de witte strepen in de
lucht die achterblijven wanneer een vliegtuig passeert, schrijft Het Laatste Nieuws. (...)
Opdrachtgever
"Ik dien klacht in wegens het systematisch en opzettelijk in de atmosfeer brengen van allerlei chemische en biologische stoffen, die een ernstig gevaar betekenen voor de volksgezondheid. Ik wil dat dit misdrijf grondig onderzocht wordt en dat op een objectieve manier wordt vastgesteld over welke stoffen het in Vlaanderen gaat, welke de identiteit van de opdrachtgever is en met welke bedoelingen dit gebeurt."
(...)

Voor het volledig artikel : http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...epen-aan.dhtml
Chemtrails zijn inderdaad niet zo onschuldig. Ik kan het enkel toejuichen dat er actie wordt tegen ondernomen vanuit politieke hoek, al zie ik dat weinig uithalen want zij hebben de volledige controle en de politiek staat machteloos.
Wat loopt die man achter. Of hij is kinds aan het worden. Want de "chemtrails" samenzwering dateert al van 1950.
Contrail Confusion is Nothing New
Citaat:
Some people think that persistent contrails (high altitude aircraft vapor trails) are unusual, and are evidence of some secret government plot to modify the weather, or spread some population controlling drug or toxin.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 11:46   #18
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oscar de Scaragos Bekijk bericht
Hoezo ? Wat bedoelt ge daarmee ?
Dat je een kwakzalver bent.
Oud 19 augustus 2009, 11:54   #19
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik vind zijn post wel iets hebben
Uiteraard dat er een complot gaande is dat boven ons petje stijgt mannen...

Zou je er werkelijk van staan kijken als wat Oscar postte waar zou zijn?
Ik zou het allesinds niet verrassend vinden.
Oud 19 augustus 2009, 11:54   #20
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

mijn imaginaire alien-vriendje van de planeet vulcan (doceert overigens olozhika aan de universiteit van shirkhan) chanelde mij daarnet door mind control al in een veel verder stadium is dan hier wordt verteld. hij vertelde me onder andere hoe de subverivistische communisten ons leidingwater fluoriseerden en op die manier ons lichaam (dat zoals hier correct wordt gesteld) voor meer dan drie vierden uit water bestaat, proberen te infiltreren.

als we daarbij nog eens rekening houden met het feit dat de maan sinds juli 1969 een heel andere invloed uitoefent op het water hier op aarde (in tegenstelling tot wat sommigen hier beweren, zijn de amerikanen WEL op de maan geweest; overigens zijn ALLE amerikanen daar geweest en hebben ze het hele oppervlak gesubtransformeerd naar radiogene quark (in plaats van de groene kaas waar het oppervlak voordien uit bestond) ), dan kunnen we niet anders dan vermoeden dat er een hevig complot aan het werk is dat vast bestaat uit tempeliers, vrijmetselaars, illuminatie, de bilderberggroep, de rozenkruisers en de rechts-hegelianen. dit laatste merkt men aan de toenemende neiging om, zoals in het negentiende eeuwse duitsland bon ton was, veel te lange zinnen te schrijven.

ik wil iedereen hier aanwezig dan ook waarschuwen dat de beginpost van deze discussie (bewust?) een aantal belangrijke kantjes van dit complot verzwijgt.

heeft iemand er overigens al op gelet dat de interne som van de letters van de nickname "Oscar de Scaragos" 149 (en 14.9=126, 149 + 126 = 275) is en dat hij zijn eerste bericht plaatste op 13/8/9 (met 13.8.9=936)? wie een beetje kan rekenen weet dat 936-275=661. tel nu het totaal aantal lettertekens van zijn eerste post bij elkaar op en je zult merken dat dit aantal duidelijk congruent is aan 5 (zowel modulo 9 als modulo 713). de zogenaamde oscar (want achter dit pseudoniem gaat duidelijk een tempelier shuil, of een jezuiet) heeft bewust voor dit aantal letterstekens gekozen. want 661 + 5 = 666. ik sta soms perplex van de brutaliteit die deze tempeliers en dat ander gespuis tonen wanneer ze hun identiteit zo openlijk en duidelijk prijsgeven.

vrede,

redwasp

Laatst gewijzigd door redwasp : 19 augustus 2009 om 11:56.
redwasp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be