![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik heb vroeger veel sympathie gehad voor de VU en de Vlaamse strijd.
Ik had ook bewondering voor de gematigdheid waarmee die Vlaamse Beweging voor haar idealen streed. Maar fanatiek was ik daar niet in. Dat België wel of niet lang zou bestaan daar lag ik niet echt van wakker, net als de meeste Vlamingen. Maar na wat er nu gebeurd is heb ik mijn mening geheel moeten herzien. Het Belgisch franstalig establishment lijkt meer levend dan ooit en tracht nu al wat maar enigszins Vlaams is te vernietigen. Ze melken Vlaanderen al decennia lang uit en weten altijd de onderhandelingen naar hun voordeel te keren, maar nu zijn de franskiljons en de Walen toch wel echt ver gegaan. België heeft voor mij voortaan geen enkele legitimiteit meer wat Vlaanderen betreft. Vlaanderen moet zichzelf zo snel mogelijk bevrijden van het Belgisch crapuul, dat al jarenlang de Vlaamse volksaard wil vernietigen door het massaal importeren van buitenlanders met een Vlaams-vijandige cultuur. De Vlaamse Strijd moet verder gaan - en nu tot het uiterste. Geen compromissen meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k zal al maar mijn Frans oppoetsen zekers?Of Noors gaan leren ?
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() MEE 800 000 KIEZERKES , recent vonnis en een sterker cordon, dream on
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rechtse partijen in Wallonië krijgen nog niet eens toegang tot de media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() uw 2568ste oproep tot gewapende strijd op deze site, deze keer niet tegen de moslims, maar wel tegen de belgen. Right...
ik zie Darwin al met paard&zwaard naar paleis in Laken trekken... kortste stormloop in de geschiedenis sinds het volk der sneeuwvlokjes de hel binnenviel ![]()
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft de allochtonen in mijn kennissenkring, de meesten kennen maar 1 taal. Of Engels, of Nederlands.Een paar Engels en Duits.Oftewel, ik vertoef liever in de UK, Nederland of Duitsland dan in dit apenland, en denk er nog steeds sterk over te emigreren. Zelfs naar landen waar de vermeende belastingsdruk hoger is, zoals Noorwegen. Als ik het zo zie verder gaan zijn of Frans, als ik hier blijf-dicht bij mijn nederlandstalige familie- of Noors, omdat ik zowel Engels([size=2]bruikbaar[/size]) als Duits([size=2]basis-'k zal niet verhongeren[/size]) al kan gebruiken- de talen die me van nut zijn in mijn woonplaats.([size=2]alhoewel ik ook een aanbod uit Zweden heb[/size]) De "moslims" die ik ken, zijn of "goeie"-waar je een pint mee kan gaan pakken, of racisten eerste klas.En in het 2de geval meestal te tam, of te arrogant om mijn gebruikstaal te spreken, broebeltaal of gebrekkig Waals, en dat is het . Oftewel, ik voel me steeds meer en meer ontworteld in de streek waar ik geboren en opgegroeid ben.
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
had niks anders verwacht van ons roze valkske! recent vonnis = alleen maar voordeel dus 800.000 + (dikke 20%) sterker cordon <--- ik zie het eerder breken bij de grote doorbraak van het Vlaams Blok op 13 juni. dream on: IK droom nu al elke nacht zacht... hopend 13 juni op de kalender te zien. Ten dood opgeschreven? Politiek vermoord, dan mag jij best trots zijn... zijn de maatschappelijke problemen met de alochtonen en de andere problemen en voorstellen die het Blok naar voren brengt dan opgelost... Keep on dreaming is meer voor u van toepassing dahct ik. Mja wat wil je van iemand die nu al de fictie en de realiteit meer van elkaar kan onderscheiden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() enige methode om België kort te snoeren is op 9 mei met minstens halfmiljoen Vlamingen gaan betogen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burgemeester
|
![]() Euh, laat de Blokkerkes toch effe realistisch blijven. 800.000 Man is nu ni echt het soort electoraat dat je nodig hebt om een hele staat mee te ondermijnen.
Kom nog maar eens terug als je het driedubbel hebt. ![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verlaten*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet tegen een splitsing maar als ik moet kiezen tussen de splitsing en emigreren, dan kies ik voor de tweede optie. Zo ben ik duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Nee. Het enige middel is het regime te treffen waar het pijn doet: in haar macht. En dit kan door massale burgerlijke ongehoorzaamheid, die de "machtsstaat" dwingt om politie&gerecht in te zetten, tot op het punt dat de zaak als een pudding in elkaar zakt. Zolang Vlamingen blijven "luisteren" naar dit regime, behouden ze hun macht, en blijven we onderdrukt.
![]() |