![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wie wil intekenen om de betoging te laten uitbreiden met:
- algemene communautaire problemen - de beknotting van de vrijenmeningsuiting? - Eisen dat aan de eeuwige Waalse arrogantie een einde komt! - Een algemeen beter bestuur! Kleine opmerking, gelieve uitschot thuis te laten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dit "uitschot" of deze "vroegtijdige Alzheimer" blijft thuis ![]() want zijn vrije meningsuiting is hier sowieso beknot geworden ![]() Eurregio Maas-Rijn = COOL 8) 8) 8) 8) 8)
![]() |
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Pas op hé, iemand anders dacht dat hij door mij n**i genoemd werd (omdat ik hem met een regime zou geassocieerd hebben). Anders eis ik ook excuses.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Ik denk dat deze zaken voor velen sowieso een extra reden zal zijn om te komen betogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad. Trouwens Leterme deed weer aardig aan lijkenpikkerij op Terzake, Stijn. Heel heel doorzichtig van Batavius Droogstoppel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Dat was strategisch zeker niet slecht van Leterme, eerlijk is eerlijk
![]() Af en toe het blok wat steunen kan geen kwaad, anders is stevieboy te zeker van z'n zaak. Als het blok na de verkiezingen toegeeft dat er in het verleden zaken zijn gebeurd die niet kunnen, en ze veranderen naar 'Nieuw Vlaams Blok' of iets dergelijks, heeft het cordon dan nog een bestaansreden? We hebben toch een wet die elk racistisch exces kan aanpakken inmiddels... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Als we met een half-miljoen Vlamingen afzakken, is Belgziek compleet voltooid verleden tijd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Lieve Jan,
Citaat:
Ik weet niet of er zoveel zijn, sommigen gaan twee keer moeten passeren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |