![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Ben ik echt de enig die het hoofddoekverbod een fascistische maatregel vind?
Is dit eigenlijk niet een vorm van discriminatie? Moslim vrouwen mogen geen hoofddoek meer dragen, maar wat met de zusters (nonnen) in katholieke scholen en kloosters? Worden die ook niet gesubsidieerd? Dus wordt het dan ook geen tijd dat we deze vrouwen bevrijden van de hoofddoek? Zou toch perfect mogelijk moeten zijn. Als een klooster dit niet wilt krijgen ze geen subsidies meer, et voila! Of gaat het enkel over de moslims? En waarom is er nu zoveel sprake van, terwijl 10 jaar geleden niemand zelfs dacht over een hoofddoekverbod? Islamofobie? Ook hollandse boerinnen zijn opeens niet welkom meer... ![]() Schokerend! Vreselijk dat die vrouwen zo onderdrukt worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gaat hier om rechtstreekse haat tegen Islam, haat als gevolg van angst.
Deze antwerpse scholen zijn voor het overgrote deel bevolkt door jongeren van allochtone origine, en dat betekent dus dat ze de autochtonen zijn van de toekomst. Men weet tenminste al onbewust dat, wanneer men de leeftijd heeft bereikt van die hollandse kapvrouw, men een uitstervende minderheid zal zijn in dit land, een land dat tegen dan zich zelfs staatsrechterlijk zal geconverteerd hebben richting Makkah. Dit is een wanhoopspoging om dit, op facistische wijze, te voorkomen. Maar de hoofddoek en andere vormen van openlijk Islamisme verbieden zal die toekomst niet afwenden. Een toekomst waar het licht van een losbandig en ongelovig westen wordt uitgedaan
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Een kleine opmerking over je sig. Ik zie geen verschil in een blanke dief tegenhouden of een allochtone dief. Misschien zie jij wel een verschil. Maar dat zegt meer over jou dan over iemand anders.
Rascisme zit diep! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Over die hollandse kapvrouw: in holland en ook in mindere mate in belgie is het in bepaalde kringen mode om een boerinnen kapje op te zetten. Dus met uitsterven bedreigt is grote boelschit. Moeten we die handel niet verbieden? Of is het enkel slecht als het over de islam gaat?
Van waar komt al die islamofobie toch? Vroeger waren wij vrij verdraagzame mensen maar nu zijn we blijkbaar een uiterst bekrompen volkje aan het worden. ZIELIG |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Geloof?
Zorg dat het milieu niet naar de knoppen gaat. Dat is het enige geloof waarin ik geloof. Dat Allallalalal gedoe,mensen toch hoe dom ben je bezig in dat moslim gebroed! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() en wat met het katholicisme? Waarom is Allah slecht maar Jahwe goed? vreemde manier van denken.
Eerst moeten de moslims er aan geloven, daarna de homo's, daarna de alleenstaande ouders, daarna de kleurlingen, daarna de niet gelovigen (of de gelovigen), daarna de lelijke mensen, daarna de armen, daarna... Wanneer houd het op???????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net als u en ik onze schoenen uitdoen bij BINNENKOMEN van een moskee, of omgekeerd: ons hoofd bedekken bij sommige gelegenheden wanneer je een synagoge BINNENKOMT. Begint u eindelijk te snappen waar het hier echt om gaat? Als gast past u zich aan aan de regels van het huis van uw gastheer. U bepaalt niet de regels wanneer u bij iemand anders BINNENKOMT. Dii is al sinds mensheugenis zo, BUITEN draagt men wat men wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Dus als u naar bepaalde delen van America gaat zal u de evolutie theorie ook verloochenen?
Men moet zich aanpassen nietwaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() Als u naar een moslim land gaat drinkt u geen alcohol in uw westers hotel?
Laatst gewijzigd door PvdV : 24 juni 2009 om 23:33. Reden: soms type ik te snel en vergeet ik woorden. Dyslexie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tweede punt: de hoofddoek is geen verplichting van de Koran. De obsessie van nogal wat moslims ermee is dus niet zozeer een religieuze kwestie, maar wel een zaak van zich - al dan niet vrijwillig - visueel willen onderscheiden van/afzetten tegen de westerse samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik vind het pettenverbod een veel dringendere kwestie. Ik word gediscrimineerd omdat ik niet overal mijn pet mag dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Scholen dienen smoel te houden wat kleding betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() niet alleen de politie verveelt zich te pletter blijkbaar
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar indien U bedoelt; "Als U naar een moslim'land' wil emigreren, er wil gaan 'wonen', dan JA, dan zal U zich 'moeten aanpassen! Indien U dat niet doet, zullen er heel wat ergere dingen met U gebeuren dan wat er hier in onze westerse landen gebeurt met degenen die zich hier niet willen of kunnen aanpassen! Dat 'hoofddoek' is trouwens geen religieus statement, nergens in de koran of andere islamitische geschriften is het dragen van een 'hoofddoek' verplicht - het is meer een 'politiek' symbool - om zich te 'onderscheiden' van niet-moslims. Een islamitisch theoloog, Mohammed Said al-Aschmawi stelt: “Al-hidjab, de sluier zoals die tegenwoordig zo dominant op de voorgrond treedt, is volgens de heilige koran en de overlevering van de profeet een politiek symbool en geen religieus voorschrift. De groeperingen van de politieke vleugel van de islam, de fundamentalisten, hebben dit symbool opgedrongen aan vrouwen en meisjes die zich in hun gelederen bevinden, zodat ze zich van andere vrouwen en niet-moslimvrouwen kunnen onderscheiden". En ja, ook ik vraag me af wat er met ons land aan de hand is; zelfhaat - cultuurrelativisme???
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind dat niet. Ten eerste: kledij is een enorme bron van kliekjesvorming tot pestgedrag op scholen. Om het eens over iets anders te hebben dan hoofddoeken. Kinderen die niet de 'juiste' kledij hebben kunnen het vaak al schudden. Ten tweede: er is volgens mij niks mis met een dresscode. Een uniform hoeft voor mij niet, maar ik zou mijn kinderen liever naar een school sturen waar leerlingen verplicht deftige kledij moeten dragen, dan naar 1 waar alles maar moet kunnen. Het is ook een stuk hun voorbereiden op de latere maatschappij en een stuk ingaan tegen de consumptiemaatschappij waar wat je draagt belangrijker is dan wie je bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, we hebben daar toen nog een discussie over gehad met onze leerkracht, en die kwam niet verder dan die dogma's van :"jama das hun religieuze overtuiging".
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 24 juni 2009 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En eenieder die het heeft over "deftige" kledij is een kleinburger. |
|
![]() |
![]() |