Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Jahjah mag het land niet uit op basis van een mening
Mee eens 8 57,14%
Niet mee eens 6 42,86%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 24 april 2004, 11:50   #1
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Vraagje aan alle Vlaams Blokkers: Een tijdje terug wilde het Vlaams Blok Abou Jahjah het land uitzetten. Toch kon hem niet echt een zware schending van de wet aangewreven worden. Vooralsnog is hij door geen enkele rechtbank veroordeeld. Heeft ook Jahjah volgens jullie recht op vrije meningsuiting?
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2004, 11:56   #2
PAJOT
Banneling

Standaard

RECHT OP VRIJHEID VAN MENING : JA!

RECHT OM ZICH OP VLAAMSE GROND TE BEVINDEN : NEEN!
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2004, 11:57   #3
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
RECHT OP EEN VRIJE MENINGSUITING : JA!

RECHT OM ZICH OP VLAAMSE BODEM TE BEVINDEN : NEEN!
Ik hoop dat er nog ergens een vergeetput te vinden is waar ge uw dagen in kunt slijten

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2004, 12:05   #4
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.

Vraagje aan alle Vlaams Blokkers: Een tijdje terug wilde het Vlaams Blok Abou Jahjah het land uitzetten. Toch kon hem niet echt een zware schending van de wet aangewreven worden. Vooralsnog is hij door geen enkele rechtbank veroordeeld. Heeft ook Jahjah volgens jullie recht op vrije meningsuiting?
Ook Jahjah heeft het recht op vrije meningsuiting.
De reden waarom hij het land moet verlaten, is van geheel andere aard. Hij heeft de belgische nationaliteit namelijk verkregen op basis van een schijnhuwelijk, waarvoor hij door zijn "ex-vrouw" is aangeklaagd.

Ik zou bovendien een onderscheid willen maken tussen de vrijheid van meningsuiting en het aanzetten tot geweld, waar deze terrorist zich wel eens aan vergrijpt. Hij komt daar trouwens openlijk voor uit.

Laat me ten slotte ook nog even opmerken dat Dyab ervoor pleit belgen die niet met de multi-culturele maatschappijvisie overweg kunnen, het land moeten worden uitgezet. Denkt u dat het CGKR daar een klacht voor zal indienen? Ik niet...
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2004, 12:07   #5
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Miele
Citaat:

Ook Jahjah heeft het recht op vrije meningsuiting.
De reden waarom hij het land moet verlaten, is van geheel andere aard. Hij heeft de belgische nationaliteit namelijk verkregen op basis van een schijnhuwelijk, waarvoor hij door zijn "ex-vrouw" is aangeklaagd.

Ik zou bovendien een onderscheid willen maken tussen de vrijheid van meningsuiting en het aanzetten tot geweld, waar deze terrorist zich wel eens aan vergrijpt. Hij komt daar trouwens openlijk voor uit.

Laat me ten slotte ook nog even opmerken dat Dyab ervoor pleit belgen die niet met de multi-culturele maatschappijvisie overweg kunnen, het land moeten worden uitgezet. Denkt u dat het CGKR daar een klacht voor zal indienen? Ik niet...
Los van de discussie, heeft het Centrum tegen racisme wel degelijk al klacht tegen hem ingediend. Er heerst daarover een groot misverstand bij Vlaams Blokkers.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2004, 12:12   #6
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

tuurlijk heeft Abou jahjah recht op vrije meningsuiting. zijn recente uitspraken over belgen die volgens hem moeten emigreren moet zelfs kunnen vind ik.
maar dan moet diezelfde vrije meningsuiting ook opgaan voor het vlaams blok en dat is niet het geval.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2004, 12:12   #7
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk mag hij zeggen wat hij wil.
Maar voor zijn aandeel in sommige rellen, zijn schijnhuwelijk en zijn banden met terroristische organisaties dient hij bestraft te worden.
Oud 24 april 2004, 12:15   #8
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Jah Jah heeft evenveel recht op meningsuiting als een ander.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2004, 12:41   #9
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hoe meer mijnheer Jahjah, zijn mening ventileerd. Hoe meer Vlamingen er voor het Blok zullen Stemmen. Hij zegt wat de overgrote meerderheid der Islamieten, hier in Vlaanderen denkt!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be