![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke dag is't wel van da.
Ofwel verschijnt hij in Neverland, hij verschijnt op bomen, op achtergronden van foto's of video's of eender waar maar 1 ding is duidelijk; verschijnen is zijn nieuwe specialiteit. Hier in BigF-Towers dacht ik hem vanmorgen in de wc-pot te spotten maar hij was te bruin. Eerder verscheen hij hier al tussen de aardappelschillen, in de pels van mijn hond, op een oude voetbal en op tv! Verschijnt hij bij jullie ook om de haverklap? En wat doen jullie daartegen? Ik begin dat geverschijn wel een beetje beu te worden.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie of wat eigenlijk?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is een geverschijn?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanmorgen op de trein zat ik tegenover een hele dikke neger die naar zijn Discman aan het luisteren was, met op het tafeltje een heel stapeltje cd's uitsluitend van MJ. Die hoopte precies ook op een verschijning...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan was 't sterrenmeisje nog plezant...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onze-Lieve-Vrouw natuurlijk, wie anders!
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou dus betekenen dat er onlangs een roze olifant met een rare kop overleden is. Om zo in't wilde weg een beetje te gaan verschijnen moet ge minstens dood zijn eh? Kijk maar naar de Michel. Dood en lap, daar is-ie al weer.
Ma soit, de dood van die roze olifant met die rare kop interesseert mij wel. Heeft daar iets van in de gazet gestaan? En hoe is-ie doodgegaan?
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op het moment dat ik dat zag, kon ik om een of andere reden niet meer lezen en was alles wazig. Volgens mij schuilen er kwade krachten achter zulke geesten
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krijg nu wat seg. ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien was het een roos nijlpaard met ne gewone kop. Het verschil tussen ne normale nijlpaardenkop en ne rare olifantenkop is niet zo gemakkelijk te onderscheiden hoor. Het was misschien wel gewoon ne flamingo.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 9 juli 2009 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Flamingo's staan er nu niet om bekend om hun verschijningsdrang. Ik heb er in ieder geval nog nooit ene zien verschijnen. Rest ons een roos nijlpaard of toch die roze olifant met die rare kop. Tough choice. Daar ga ik nu, op mijn terras, onder het genot van een kop 1/2koffie-1/2amaretto en een lekker sigaretje eens diep over nadenken zie. Doe-hoeg!!
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k zou't niet weten...
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gisteren verscheen Kai-Mook plots tussen de wolken !
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nut? nut?? het heeft dus wel een draad opgeleverd! Op zich bewijst dat al zijn nut
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |