![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() We zijn nog steeds slaven van weleer met minimale vrijheid en de eigenaars hebben ons nog onder controle.
Het zijn in de eerste plaats de grootste boeven die andere slaven trainden in de eerste plaats niet voor onze veiligheid maar die van henzelve. Hier valt het nog mee, op andere plaatsen zijn het massamoordenaars die voor niets terugdijnzen om een imperium uit te bouwen. Bovendien blokkeren ze onze vooruitgang voor eigen profijt. Zij hebben ons nodig, maar wij hen niet langer. Klaar. Dat concept is voorbijgestreefd. Alleen zitten nog veel slaven vast in dat concept. Ik roep alle herders op om van schapen herders te kweken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() lol wat wil je eigenlijk precies?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() volgens mij bedoelt hij iets anarchistisch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dat lijkt me een logische stap. Tijd om volwassen te worden.
Maar dan moeten we wel een jaar of 10 werken om de massa te ont-brainwashen. Jezus, wat een gefragmenteerd zootje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien doet men er alles aan om het anarchistisch alternatief voor te stellen als madmax toestanden, nochtans is dit beeld niet realistich aangezien de mens in groep neigt naar orde. Voor velen staat anarchisme gelijk aan het machtsvacuum dat onstaat wanneer de staatsstructuur wegvalt en niet te vergeten met het nodige geweld en chaos. Dit heeft natuurlijk niets met het anarchistisch concept te maken, maar met de overgangsfase naar de orde, het doembeeld is echter wel voldoende om mensen ervan te weerhouden het te proberen. De wolf is de norm....het schaap het doel. en de herder.....die mag een religie beginnen of een psychiater bezoeken. Laatst gewijzigd door Loki : 19 april 2010 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De wolven zijn afhankelijk van onze angsten, dat klopt en ze zullen ook alles proberen om die macht te houden.
Via het internet hebben we wel een ongeziene technologie om vele mensen te bereiken. Dat systeem moeten we tegen hen gebruiken. Niet alleen als informatie, maar ook als communicatie, organisatie. De illusie is sowieso niet meer houdbaar en contradictorisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het einde der tijden nabij?
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het leven is een contradictie..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt al 't zelfde als die andere uitbuiters, en wijlie moeten maar werken en werken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dacht je van bedrijven starten van eigen geld en iedere werknemer is aandeelhouder en verdiend hetzelfde, ongeacht de functie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Dan wil ik die functie in het magazijn van 9.30 uur tot 12.30 uur waarbij ik alleen dozen hoef te turven, de radio mag aanhouden en kan flirten met de telefoniste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Nee hoor, daar moet degene voor zorgen die de functie van directeur heeft, 70 uur in de week werkt en hetzelfde verdient als ik. Tsja, h�*j wilde nu eenmaal directeur zijn en ons bedrijf heeft een magazijn nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Hoeveel % krijgt elke arbeider en wat bij bedrijfsuitbreiding? En in welke mate heeft dat aandeelhoudersschap een gevolg op het loonbedrag?
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 19 april 2010 om 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik had ooit eens een pleidooi gelezen om terug te keren naar een soort van moderne feodaal systeem waar de landeigenaars hun land geven aan de mensen. De mensen zorgen voor het voedsel en geven een deel aan de eigenaars. De eigenaar biedt een huis aan en bescherming. Er zou een wederzijdse bijdrage zijn dus. Als je het niet aanstaat bij de ene landeigenaar, ga je gewoon bij een andere. Dat lijkt mij al beter dan anarchisme, waar iedereen elkaar zowieso de kop zal inslaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() In Amerika zijn er een paar projecten waar mensen zelf een bedrijf opstartte en ieder kreeg hetzelfde navenant de winst. En qua regels en uitbreidingen kunnen ze stemmen. De meerderheid van de stemmen krijgt zijn zin. Dat lijkt goed te lopen.
Kleinschalig wel, zon 30 man |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |