Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei "Deze man is een bezige bij. Naast nationaal voorzitter van het Nationalistische Studentenvereniging is hij tevens lid van de raden van bestuur van zowel VBJ nationaal als van VBJ Antwerpen. Vorig jaar nog op een 10de opvolgersplaats maar dit jaar ee

Discussietools
Oud 30 april 2004, 20:21   #1
Bollinasius
Burger

Standaard

Beste meneer Verreyt,

Wilt u het goede voorbeeld geven en uw inkomen, beroep, kapitaal, bezittingen en dergelijke bekend maken of is het voor u ook taboe ?

Het antwoord hierop is nee of cijfers en feiten en niet ja maar !
Oud 30 april 2004, 20:50   #2
athena
Parlementslid

Standaard

Ik zou begot niet weten waarvoor dat nodig is, de heer Verreyt vraagt toch ook niet aan u hoeveel u verdient, er bestaat wel nog zoiets als het recht op privacy, beschermd door artikel 8 van het EVRM en eveneens beschermd door de grondwet. Het is al erg genoeg dat we in een bananenmonarchie leven, maar jij wil er een volledige politiestaat van maken.
athena is offline  
Oud 30 april 2004, 20:55   #3
Bollinasius
Burger

Standaard

och gottekes - consequent blijven hé - als jullie cijfers van anderen moedwillig misbruiken, mogen er toch ook cijfers van het Blok bekend zijn of niet ?

Met plezier zal ik zo snel mogelijk na dhr. Verreyt, mijn loon en bezittingen bekend maken - dan kunnen we eens vergelijken
Oud 30 april 2004, 21:02   #4
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bollinasius
och gottekes - consequent blijven hé - als jullie cijfers van anderen moedwillig misbruiken, mogen er toch ook cijfers van het Blok bekend zijn of niet ?

Met plezier zal ik zo snel mogelijk na dhr. Verreyt, mijn loon en bezittingen bekend maken - dan kunnen we eens vergelijken
Wanneer heeft het Blok cijfers bekend gemaakt over de financiële toestand van wie dan ook?
En over Hans Verreyt, ik denk niet dat een 23-jarige al veel kapitaal bij elkaar gespaard kan hebben.
Trouwens wie voor het Vlaams Blok gaat werken, zal het zeker niet uit financieel oogpunt doen, daarvoor zit men bij andere partijen veel beter.
athena is offline  
Oud 30 april 2004, 21:13   #5
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Je kan misschien eens beginnen met zijn profiel te bekijken. Daar vind je alvast wat van het gevraagde materiaal. 8)
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be