![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
zou het niet beter zijn dat men openlijk atheitische mensen verbiedt om zonder hoofddoek of zonder kruisje om de nek aan het werk te gaan? door de afwezigheid van die symbolen leggen ze duidelijk de nadruk op hun religieuze (atheistische) overtuiging en schenden ze het neutraliteitspricipe. vrede, redwasp
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() er zijn een duizendtal goden die allemaal wel kledijvoorschriften of lichaamsversiering opleggen. als ik aan de wensen van al die goden moet voldoen dan blijf ik beter in mijn bed liggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() iedereen naakt!
en daarnaast ook nog ongebonden vrije sex voor een verdraagzame samenleving! ![]() schitterend initiatief
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() ![]() Om tegemoet te komen aan de wensen van alle religies stel ik voor om als atheïst ook geen bloedtransfusies, vaccinaties en dergelijke meer te ondergaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de "Larousse Encyclopedia of Mythology". Is het ok als ik die goed zichtbaar op mijn bureau leg ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Wat is er onbeleefd aan een hoofddeksel?
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps. Een afwezigheid van enig uiterlijk kenmerk van geloof kan nooit het neutraliteitsprincipe schenden ps2. In het dagelijks spraakgebruik slaat athëisme op het ontbreken van geloof of het ontbreken van een bepaald geloof eg. oiginele griekse vertaling .. het is dus geen geloof ook niet een geloof dat er geen god of goden zou(den) kunnen bestaan. ps3. Zo'n klein christelijk kruiske onder een t-shirt ofzo kan dus ook niet ? want dat zie je niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overlaatst werd ik door een politieagent gevraagd mijn pet af te nemen op straat tijdens het spelen van het volkslied. Het was bij een militair defile naar aanleiding van de 200ste verjaardag van de 'vrijheidskreet' of zoiets. Ik begon meteen rond me te kijken om te zien of ik de enigste was aan wie men dat vroeg, een reflex van de vreemdeling die zich afvraagt of hij geviseerd wordt. Een politie zie ik niet aan een cholita vragen haar hoed af te nemen. Begin trouwens maar eens. Die dingen zijn met spelden nauwkeurig vastgezet...
'Naast de draad' comentaar. Maar dat soort van verboden of verplichten leiden steevast naar een nog meer onverdraagzame samenleving. Van mijn part lopen mensen met duikerspakken op straat rond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je praat erover alsof het een vies woord is.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En? Heb je het gedaan? Je pet afgenomen?
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling