![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u ooit al eens (waarschijnlijk geheel ten onrechte) als racist gebrandmerkt geworden ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
51 | 68,92% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
23 | 31,08% |
Aantal stemmers: 74. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bent u ooit al eens (waarschijnlijk geheel ten onrechte) als racist gebrandmerkt geworden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dan heb ik toch voor u een ernstige vraag : wat beschouw je eigenlijk als racist ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb "nee" ingevuld, maar ze kunnen het natuurlijk altijd al achter mijn rug gezegd hebben
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, in Antwerpen worden alle niet-Resist stemmers door bepaalde personen racist genoemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Ik vond je leuker toen je nog in CCCP t-shirt rondliep.
![]()
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Oh ja hoor:
De eerste keer toen ik handtekeningen ging verzamelen tegen het stemrecht voor nationaliteitsweigeraars. De tweede keer toen ik bestuurslid van Fervent Nationaal werd. (die stap was blijkbaar genoeg om racist genoemd te worden...) Maar sinds kort ken ik de ware definitie van racist: Een tegenstander van het door het establishment opgedrongen multiculturele droombeeld. En ja, sindsdien draag ik die naam eerder als een geuzentitel, dan als een belediging! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens de nieuwe wet loopt dus 53% van de stemmers hier kans om aangeklaagd te worden, waarna we maar moeten hopen dat de rechtbank ons vrijspreekt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() ja, ik ben al ooit eens impliciet een racist genoemd geweest...
vorig jaar, in leuven, ergens in de periode voor de verkiezingen van mei, heeft een PvdA'er het gewaagd om mij als een racist te omschrijven, nadat ie mij had gevraagd waarom LSP niet meedeed met Resist... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reeds dikwijls... de hypocriete mensen roddelen zo graag
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
nuja, het is wel al eens gebeurd. Bijvoorbeeld toen ik tegen iemand zei dat ik tegen het stemrecht voor migranten was.
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben eens als racist uitgemaakt geworden door een marokaan. Ik had niets tegen die man gezegt. Ik kende hem zelfs niet eens. Ik heb mijn rug naar hem toe gedraaid want dat is de enige kant die ik hem heb gegunt. Sindsdien is mijn achting voor deze mensen tot het nulpunt gezakt. Vroeger had ik respect voor hun, nu acht ik ze geen blik meer waard en niet alleen hun, ook diegenen die menen dat men de migranten zo nodig moet doodknuffelen. Ene Steve bevoorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() en ene Guy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat ik dus wil zeggen: het is niet omdat Dutroux een vreselijke pedofiel is, dat alle mannen van zijn leeftijd uit Walonië pedofiel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Elke dag ; als ik een blanke controleer, krijg ik de mededeling dat ik 'mijn werk doe' of 'of ik niets beter te doen heb' of 'ik beter de zware criminelen zou pakken'
... als ik een gekleurde medemens controleer (zoals onlangs iemand die me de middelvinger gaf) wordt ik voor ik iets kan zeggen ontvangen op de zin 'u bent een racist, ik ga verder kijken, ik ga hoger gaan, ik ga klacht neerleggen'. Ik kan er mijn horloge op gelijk stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Leden van het FNB worden als sinds jaar en dag door de franstalige media-concers RTBF en RTL_TVI als ware pest en lepralijders behandeld omwille van ons racistisch discour. Géén toegang tot de media, gewelddadige tegenbetogingen van Antifa-groepen zoals de F.A.F tegen congressen van ons en bovendien de klachten van het centrum-Leman tegen onze voormalige partij-voorzitster. Op den duur wordt men zulke behandeling wel gewend.
![]() |