![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zonet gekeken naar het programma P & D met gasten De Gucht en Dewinter.
Wat ik niet begrijp is dat FDW zegt dat hij niet meer mag zeggen wat hij wilt, en daarvoor zelfs in de gevangenis wil zitten. Die kerel heeft geen vijf minuten gezwegen en herhaalt wat hij al 20 jaar lang zegt ![]() ![]() ![]() Karel De Gucht maakte wel het verschil. Toen FDW Yves Desmedt verweet om een bende kleine straatboefjes van Marokkaanse origine 'kutmarokkaantjes' te noemen, werd hij wel even bij de mottenbollen geplaats door KDG. Want dat is dus precies het verschil tussen racisme en een stelletje kutmarokkanen te noemen. Het Vlaams Blok noemt ALLE marokkanen (of burgers van Marokkaanse origine) kutmarokkanen, en Desmedt deed dat enkel met die boefjes die overlast veroorzaakten. Dat is wat de rechter bedoelde met een sfeer van haat en racisme te creeëren, door de zonden van enkelen over een hele bevolkingsgroep uit te smeren zonder schaamte en zonder respect. "Jamaar", sprak FDW, "U zei toch ook dat wij allemaal mestkevers zijn?". "Niet waar" zei KDG, "ik heb dat alleen van U en Uw directe collega's gezegd, meneer Dewinter". Filip Dewinter is een leugenaar. Meer heb ik daar niet over te zeggen.
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Wie liegt er niet in de politiek, the Pianop?
Verhofstadt en co doen het al 5 jaar ... En wanneer gaan ze hun grondwet eens naleven, de grote democraten?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Want dan kan je het evengoed omkeren: omdat er zoveel mensen bandieten zijn, mag ik voortaan ook de bandiet uit hangen. Snap je hem? ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je kan er dan niet om heen dat een groot deel van de allochtone bevolking hier komt om te profiteren en dat er heel veel zijn die voor overlast geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() ik denk niet dat je kan zeggen dat FDW in zijn hemd gezet is. hij heeft telkens zijn gelijk gehaald. als hij aantoont dat in het manifest van verhofstadt ook de islam wordt gediscrimineerd, laat hij zien dat er wel degelijke een selectieve politieke afrekening plaatsgevonden heeft.
als zelfs dedecker en coveliers tegen degucht ingaan en zeggen dat de manier waarop niet juist is, dan scheelt er wat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik was niets wit. Ik toon aan dat je "leugenargument" op niets slaat, en geen VB-praktijk alleen is. Als een dief een andere dief beschuldigt van diefstal, is hij een hypocriet...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
D�*t is precies wat hem wordt aangevreven, en wat hem een veroordeling voor racsime en discriminatie heeft opgeleverd. Niet dat als hij spreekt dat er veel allochtone cirminelen zijn, en dat hardop zegt, NEEN, maar dat hij een complete bevolkingsgroep onterecht door de mangel haalt. Ps Ph.: je staat op ignore, want je replieken zijn waardeloos.
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Heb ook genoten, een zeer rustige De Gucht en een steeds roder aanlopende Dewinter die met zijn gewoontegetrouw onverdraagzaam en demagogisch parcours op geen enkel ogenblik kon scoren.
En met zijn citaat van Voltaire, om te gieren... ![]() ![]() ![]() Benieuwd of Van Cleemput ook heeft gekeken naar al dat gezwam over "vrije meningsuiting" ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() FDW duidelijk geblameerd - is het dan toch dat de waarheid kwetst ?
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Karel De Gucht is een dikke loser, omdat hij gedumpt is als voorzitter denkt hij dat hij weer kan scoren door op het blok te schieten.
![]() |
#14 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Besmet zegt ook regelmatig dat er 80% van de kiezers niet voor het blok kiezen. Dat is correct maar dit is ook van toepassing voor de andere partijen. Stel dat ik voor de VLD stem wilt dit ook niet zeggen dat ik hun programma volledig goedkeur maar het best bij mijn voorkeur aanleunt. Ik wil dus dat de VLD regeert maar moet er ook de sossen bijnemen en wat blijkt dan dat er maar een kleine fractie van het programma kan gerealiseerd worden.
Stel dat ik nu voor het blok kies voor alle programmapunten behalve het volgens de rechter rasistische gedeelte dan nog vinden alle partijen dat mijn stem niet mee telt. Waar halen zij het recht om straks één miljoen mensen aan de kant te schuiven vooraleer de stemlokalen open gaan. Democratie??? Mijn voeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gorefest antwoord weer niet. Die avatar is zelfs het symbool van de Leibstandarte Adolf Hitler. Wat kom jij hier zoeken kerel met zo'n symboliek?
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iedreen heeft er zijn eigen waarheid. En als men die betwist, dan heeft men het verkeerd begrepen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die onthoud ik!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |