![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() PERSBERICHT: Ann Brusseel (Open VLD): "zo blond als Marie-Rose Morel (toen ze nog haar had)"
Facebook is vandaag voor de mensen, en dus ook politici, wat de agora voor de Atheners was in 5de eeuw voor christus: een ontmoetingsplaats, waar ook over alles en nog wat gediscussieerd werd. Een vriendschapsverzoek van Brussels parlementslid Erland Pison (Vlaams Belang) is bij Open VLD-kandidate Ann Brusseel blijkbaar in het verkeerde keelgat geschoten. Diezelfde Ann Brusseel, schrijft nochtans volgende lezersbrief in De Morgen, 20 april 2009:"Het verwijt dat politici facebook misbruiken om er hun boodschap zoveel mogelijk te verspreiden onder de kiezers, is me iets te zuur en populistisch... Bekijk het eens van de positieve kant: het bespaart hopen drukwerk, dus milieuvriendelijk, en het stelt de kandidaten in staat de vragen, zorgen en standpunten van de kiezers beter te kennen. Daar is iedereen bij gebaat." Ze verwijt in haar antwoord op het vriendschapsverzoek ook dat Erland Pison een "gestoord Übermensch" is en heeft het over "de bekrompen Vlaamse kiezer". Ook Marie-Rose Morel die een moedige strijd tegen kanker voert, krijgt een giftige sneer te verwerken."Maar hoe draaien die nette VBers het, die een mooie affiche gemaakt hebben met een schattige golden retriever, zo blond als Marie-Rose Morel (toen ze nog haar had)?" Belangrijker nog dan haar scheldtirades stel ik vast dat mevrouw Brusseel Vlaams Belang tot de inzet van deze verkiezingen maakt. Op haar facebook-weblog geeft ze haar eerste prioriteit bij de komende verkiezingen "het Vlaams Belang een kopje kleiner maken". Mijn eerste prioriteit alvast bij de belangen van de Brusselaars en de problemen waarmee zij geconfronteerd worden. Ik daag mevrouw Brusseel publiekelijk uit tot een debat. Democratie leeft door debat. Het zou mij verwonderen indien mevrouw Brusseel als liberaal politica deze uitnodiging niet durft te aanvaarden. Voor de integrale versie van de tirade, klik op www.erlandpison.be Erland Pison www.erlandpison.be Advocaat - Brussels volksvertegenwoordiger Gemeenteraadslid Koekelberg Boogschuttersstraat 24/7 1081 Koekelberg (Brussel) Tel.: 02/256.78.85 Fax.: 02/256.78.86 GSM.: 0495/25.52.97 e-mail: [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen zijn écht voor niks verlegen.
Moest VLD zo niet een beetje het imago ophouden van "de betere klasse" mensen? Betere reclame voor het Vlaams Belang konden ze al niet maken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ik stel me zelf ook vragen bij sommige standpunten van het VB maar deze persoon gaat veel te ver. Een beleefd berichtje had voldoende geweest maar dan exact doenw at men de ander verwijt en dan nog wat lachen met een persoon die kanker heeft, gewoon ziekelijk. Ik hoop dat deze vrouw die duidelijk nog steeds mentaal een puber is geen stemmen haalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een plat wijf
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reactie van Brusseel mag dan overdreven zijn, waarom stuurt Pison haar ook een "vriendschapsverzoek"? En wat doet die hond op die affiche? Het is toch een verkiezingsaffiche he? Geen fotowedstrijd.
Wat niet wegneemt dat Brusseel grof reageert.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik zie geen graten in het sturen van zulke verzoeken, zulk een reactie getuigt gewoonweg van weinig intelligentie dat, of van een gebrainwasht persoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is werkelijk wraakroepend.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik heb meteen een avatar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ook al ben ik het inhoudelijk fundamenteel oneens met madam morel toch vind ik het ongelooflijke schande hoe men zelfs haar kanker misbruikt om een karaktermoord te plegen. volgens humo bvb kan ze onmogelijk baarmoederkanker hebben en moet het wel baarmoederhalskanker zijn omdat die blijkbaar 2e in sommige gevallen sexueel verkregen kan worden. kanker misbruiken om haar impliciet tot slet te bombarderen. veel erger dan die brusseel Laatst gewijzigd door 1207 : 28 mei 2009 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() De toon van het antwoord van Erland Pison staat in schril contrast met de post van sletje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() nog een leuk citaat van dat supertalent:
"Hij zal het helemaal begrijpen dat zijn liefste prinses geen vodden van H&M wil dragen en zal mijn Jacky O project van harte steunen!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Pff, wat heeft dat mens tegen H&M? Kvind er stukken betere kleren dan in andere, duurde, merkwinkels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In feite is er zoiets als een beroepsgeheim en een medisch geheim : ik zou zeggen vermits quasi iedereen al eens aan sex doet en quasi iedereen vanalle ziektes kan opdoen - doet het preciese aard van de kankeeraanval helemaal niet ter zake. Mevr. Morel heeft die discussie over het soort van kanker zelf in de discussie betrokken. Iedereen heeft wel het recht om om het even wat over zijn gezondheid in de media te laten verschijnen. Ik had dat zeker niet gedaan: maar wat er nu daarover geschreven wordt is haar zaak. Iedreen voert politieke propaganda in zijn eigen stijl. Mij zal je nooit weten militeren in een partij waarvan ik leidinggevende personen haat & wie haat ze nog allemaal ? Ik heb er begrip voor.. gezondheid voor alles en ze niet meer hebben is een drama...
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Vld smijt niet met modder, zij doen op een serieuze manier aan politiek.
Platte ordinaire bende is het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Uw woordgebruik is anders niet veel beter als dat van dit 'plat wijf'.
Laatst gewijzigd door system : 28 mei 2009 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Mja, wie verwacht er nog iets anders van de VLD? Ik denk aan "mentaal gehandicapten", "mestkevers"...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Ik ben geen politieker. Zeker geen met een air zoals die vrouw en die partij.