Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 augustus 2009, 09:57   #1
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard Jongens wilden kankerpatiëntje (5) in brand steken

en kankerpatiëntje van vijf is het slachtoffer geworden van een brutale aanval. Twee jongens hebben geprobeerd om haar in brand te steken. Het meisje dat langzaam blind wordt, verkoopt intussen al haar speelgoed. Ze wil met de opbrengst nog een keer op reis met haar broers en zussen.

Buur brengt redding
De jongens hielden haar op de grond en spoten deodorant in haar gezicht. Ze wilden haar zo in brand steken. Gelukkig voor het meisje konden de buren nog net op tijd ingrijpen. "Het meisje was in de tuin aan het spelen in Halifax toen ze plots benaderd werd door twee jongens. Ze vielen haar aan en gooiden haar op de grond. Daarna spoten ze deodorant in haar gezicht", aldus een woordvoerder van de poltie. "Ze probeerden haar gezicht in brand te steken maar de poging mislukte." Toen Scarlett hulp kreeg van een buur, gingen de twee tieners lopen. De politie zoekt intussen getuigen van het incident.

Speelgoed verkopen voor reis
De moeder van het kind is er het hart van in en wil verhuizen. "Ik wil hier weg. Hoe sneller, hoe liever", aldus Paula (38). "Het is immers niet de eerste keer dat ze aangevallen werd. Haar hersentumor wordt alsmaar groter. Mijn meisje wordt zieker en dit kunnen we dan ook missen als kiespijn." Volgens buurvrouw Adele Brearly (30) stond het kind helse pijnen uit. Ze is al uit een oog blind en verkocht voorbije maand al haar speelgoed. Scarlett wil nog een keer met haar familie op vakantie gaan voor ze helemaal blind wordt. Samen met Nathan (19), Kai (8) Finlay (6) en Hollie (16) wil ze naar een zonnig strand. De Britse krijgt chemo en haar familie hoopt dat ze nog sterk genoeg zal zijn om de reis te maken. (hlnsydney)

--
Zo ziek, maar wat me opvalt is dat ze het met deodorant wouden proberen..waarom met deo?

-------------------------

Gelieve de regels mbt het auteursrecht te respecteren aub. Kan u een duidelijke bronvermelding geven?

De moderatie.
Oud 25 augustus 2009, 10:08   #2
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Walgelijk!
Oud 25 augustus 2009, 10:15   #3
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
--
Zo ziek, maar wat me opvalt is dat ze het met deodorant wouden proberen..waarom met deo?
Omdat ze dat thuis in handbereik hadden?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 10:21   #4
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Verminking van gezicht gebeurt veel in Pakistan, India....vooral meisjes zijn slachtoffers, mogelijk haalden die kinderen ergens inspiratie??
Ik hoop van niet, te walgelijk voor woorden, hopelijk worden die kinderen gepakt en die ouders aangesproken, want uit zichzelf zullen kinderen hier niet opkomen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 10:40   #5
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Verminking van gezicht gebeurt veel in Pakistan, India....vooral meisjes zijn slachtoffers, mogelijk haalden die kinderen ergens inspiratie??
Ik hoop van niet, te walgelijk voor woorden, hopelijk worden die kinderen gepakt en die ouders aangesproken, want uit zichzelf zullen kinderen hier niet opkomen!
Dat je dit erbij sleurt kan ook tellen als voorbeeld van walgelijkheid.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 10:42   #6
eno2
Banneling

Standaard

Honderd uur "vrijwilligersdienst" bij de brandweer zullen volstaan (als ze opgepakt worden)
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 11:36   #7
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
en kankerpatiëntje van vijf is het slachtoffer geworden van een brutale aanval. Twee jongens hebben geprobeerd om haar in brand te steken. Het meisje dat langzaam blind wordt, verkoopt intussen al haar speelgoed. Ze wil met de opbrengst nog een keer op reis met haar broers en zussen.

Buur brengt redding
De jongens hielden haar op de grond en spoten deodorant in haar gezicht. Ze wilden haar zo in brand steken. Gelukkig voor het meisje konden de buren nog net op tijd ingrijpen. "Het meisje was in de tuin aan het spelen in Halifax toen ze plots benaderd werd door twee jongens. Ze vielen haar aan en gooiden haar op de grond. Daarna spoten ze deodorant in haar gezicht", aldus een woordvoerder van de poltie. "Ze probeerden haar gezicht in brand te steken maar de poging mislukte." Toen Scarlett hulp kreeg van een buur, gingen de twee tieners lopen. De politie zoekt intussen getuigen van het incident.

Speelgoed verkopen voor reis
De moeder van het kind is er het hart van in en wil verhuizen. "Ik wil hier weg. Hoe sneller, hoe liever", aldus Paula (38). "Het is immers niet de eerste keer dat ze aangevallen werd. Haar hersentumor wordt alsmaar groter. Mijn meisje wordt zieker en dit kunnen we dan ook missen als kiespijn." Volgens buurvrouw Adele Brearly (30) stond het kind helse pijnen uit. Ze is al uit een oog blind en verkocht voorbije maand al haar speelgoed. Scarlett wil nog een keer met haar familie op vakantie gaan voor ze helemaal blind wordt. Samen met Nathan (19), Kai (8) Finlay (6) en Hollie (16) wil ze naar een zonnig strand. De Britse krijgt chemo en haar familie hoopt dat ze nog sterk genoeg zal zijn om de reis te maken. (hlnsydney)

--
Omdat het ontvlambaar is?
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 11:38   #8
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Dat is voor jou rekening, want nergens zeg ik dat dit iets zegt over origine van daders, wel dat die kinderen mogelijk via tv, anderen op dit idee zijn gekomen dus hou je preek maar voor je!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 11:40   #9
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2nd
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 11:41   #10
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is voor jou rekening, want nergens zeg ik dat dit iets zegt over origine van daders, wel dat die kinderen mogelijk via tv, anderen op dit idee zijn gekomen dus hou je preek maar voor je!
Nee, dat is het juist. Je dekt jezelf wel mooi in door het niet met zo veel woorden te zeggen. Ondertussen is de implicatie er wel.

BAH!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 12:30   #11
Goldband
Parlementslid

Goldband's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je vergist je. Kinderen zijn sociale dieren die elkaar verslinden voor een betere positie of meer schaarse goederen. Wanneer ouders niet voldoende aanwezig zijn (op de juiste manier) dan ontwikkelen die kinderen geen morele rem of geen gezonde empathie. Maar ook bij fijne ouders kunnen de kinderen zich als monsters gedragen. Dat kun je hen niet eens zo kwalijk nemen.

Ooit de kinder-interactie op een speeltuin eens bestudeerd? Het 'onschuldige kind' is een fantasme.
Oud 25 augustus 2009, 12:33   #12
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nee, dat is het juist. Je dekt jezelf wel mooi in door het niet met zo veel woorden te zeggen. Ondertussen is de implicatie er wel.

BAH!
²
Oud 25 augustus 2009, 12:33   #13
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Van lef zal ik je inderdaad niet snel beschuldigen.
Oud 25 augustus 2009, 14:02   #14
Immanence³
Banneling

Standaard

Ben curieus naar de origine. Echt heel curieus.
Immanence³ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 14:35   #15
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Immanence³ Bekijk bericht
Volgens mij is dat een Engels meisje, hoor.
Oud 25 augustus 2009, 14:53   #16
Immanence³
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens mij is dat een Engels meisje, hoor.
Neen die twee jonge snaken. Maakt me niet uit welk ras, ik wil graag wat meer weten over de agressors (achtergrond, origine, milieu,..).
Immanence³ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 15:00   #17
Indigo-blues
Partijlid

Indigo-blues's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen die twee jonge snaken. Maakt me niet uit welk ras, ik wil graag wat meer weten over de agressors (achtergrond, origine, milieu,..).
Two British thugs sprayed a five-year-old girl battling cancer with a can of deodorant and were about to set on her fire but neighbors fought them off before they struck the matches...

Ga er maar van uit dat het over 2 Britse blanke klojokids gaat!
Oud 25 augustus 2009, 15:02   #18
Indigo-blues
Partijlid

Indigo-blues's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Direct wat verbreden als zou blijken dat het niet over 2 Pakistaanse moslims gaat? Het is duidelijk genoeg wat je wou bedoelen met je berichten.
Oud 25 augustus 2009, 15:02   #19
(tussenhaakjes)
Banneling

Standaard

Wat doet die afkomst ertoe?
(tussenhaakjes) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 15:04   #20
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Five-year-old girl battling cancer viciously attacked by yobs who tried to set her on fire
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be