![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Als u even goed behandeld wordt, verkiest u opgevoed te worden door eigen ouders of stiefouders? Gesteld dat u echt kunt kiezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor een idiote vraag is me dat nu weer?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet van de paddo's afblijven.
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Regenboog, er is geen duidelijk antwoord op te geven.
Er zijn genoeg pubers die denken een hekel hebben aan hun pleeg- of niet pleegouders. En er zijn genoeg volwassenen die met plezier terugdenken aan hun jeugd, al dan niet bij pleegouders. Want als je het niet weet zijn je pleegouders ,je ouders... misschien een levensgrote leugen, maar desalnietemin kan de persoon groot geworden met een prima opvoeding. En kan deze persoon een goeie aanwinst voor de samenleving zijn. Ik moet U dus het antwoord schuldig blijven.
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als mijn stiefouders miljardaire witteboord-criminelen van de tweede generatie moesten zijn ipv armoedzaaiers, dan liever door mijn stiefouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, want de vergelijking uit de openingspost is wel zo eerlijk, nietwaar, Paulus?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speciaal voor jou werd dit leesteken uitgevonden:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen hebben prentjes nodig om iets te kunnen begrijpen, Paulus. Ik pas me dus met plezier aan aan het niveau van mijn gesprekspartner.
En nu maar hopen dat je ook weet wat dat prentje betekent...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 12 september 2009 om 01:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil dat nu zeggen dat je niet weet wat dat prentje betekent?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt er sterk op dat Paulus het ironie teken niet herkent.
En mijn mening staat er al.
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Weet je, er bestaat een objectieve 'toetssteen': hoe is alles erfrechtelijk bepaald. Denk je dat als een man met een kind intrekt bij een vrouw met kinderen die eigenaar is van het huis alle kinderen gelijke rechten hebben? Dream on als je antwoord 'ja' is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongelooflijk hoe hier om een simpele vraag heen gefietst wordt...
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |