![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Stel dat je in een situatie zit dat er willens nillens een niet West-Europees gezin naast je komt wonen en je kan niet onmiddellijk verhuizen , of je wil zelfs helemaal niet meer verhuizen , welke etnische groep zou je dan de minst onsympathieke of zelfs meest sympathieke mensen vinden ?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Een Limburger.
Limburgers zijn sympathiek. En hun taal lijkt sterk op het Nederlands. Laatst gewijzigd door Depth of Field : 10 september 2009 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb een enquete gemaakt maar die staat er niet bij
![]() En ik wilde op eskimo's drukken ![]()
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Als ze een 18-jarige dochter hebben met dikke tieten, maakt het mij geen reet uit. Anders ook niet.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Hmm...een gezin uit Japan lijkt me wel wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik toch moest kiezen zou ik weleens bij een familie Inuït of Yupik ofzo terecht willen komen, is weer eens wat anders. Net als Syndrome dus.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 10 september 2009 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij makt het niet veel uit, ik woon nu tussen moslims, en uiteindelijk, het zijn mensen zoals U en ik.
Maar we hebben toch wat strubbelingen gehad in't verleden, en alleen daadkrachtig optreden heeft duidelijk bepaald dat mijn vrouwtje en ik geen doetjes zijn en daardoor respect krijgen.
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Als antwoord op de vraag: ikzelf ben de favoriete allochtoon! Laatst gewijzigd door anoniempje : 13 september 2009 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De ergste waren de blanke Belgen, zulk een marginaal tuig van van de richel! Dat was de Snellen Eddy in real life! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of bedoelt u voor welke niet-Westerse cultuur we zouden kiezen? Ikke dan voor China of India, denk ik. Al moet ik toegeven dat ze overal mooie dochters hebben.
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Maar goed dat je er 'blanke' Belgen bij schrijft. De 'bruine' en 'zwarte' Belgen zijn immers 'de goei'. (sarcasme)
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 13 september 2009 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Gelukkig hebt u niks tegen blanke Belgen.
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Dat is helemaal niet absurd. Er zijn er genoeg die rondlopen met zelfhaat.
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent dus geen utzondering, als je die mentale afwijking hebt. Een deprogrammatie is nog steeds mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb met chinezen in de buurt samengeleefd en dat was ook niet altijd een paradijs hoewel ik dacht dat het nog zou meevallen. Ik heb geen favorieten meer. Het is al moeilijk genoeg om met niet-allochtonen dicht op elkaar te leven.
|
![]() |
![]() |