![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie is ermee begonnen, wie mag 'auteursrecht' klaimen? | |||
De Vlamingen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
De frankofwieten |
![]() ![]() ![]() |
6 | 100,00% |
Iemand anders nog |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verrottingszin bij uitstek is "nous ne sommes demandeur de rien".
Dat is zo een zin van "jouw mening interesseert me eigenlijk geen zier, als je iets wil, dan zal ik het ekspres niet willen, om de prijs die je zult betalen zo hoog mogelijk te maken". Maar wie is eigenlijk 'begonnen' daarmee ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het je eens uitleggen, zie: je hebt aan de ene kant "het hard spelen" "hard maar korrekt" enz. en je hebt dan even verder zoiets als "verrotten". Moeder overste Tsjevenwijf Thijssen was duidelijk: verrotten is erover voor haar. en de vraag is en blijft dus: wie is er begonnen met dat verrotten ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Gerard Deprez van de MR (om precies te zijn : de ex-tsjevenfractie daarbinnen).
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus zie ik echt niet in wie het hier niet korrekt zou gespeeld hebben. Ik onderhandel dagelijks zakelijke deals. Dacht jij nu echt dat zulke onderhandelingen enige slaagkans hebben als één van beide partijen zich tekort gedaan zou voelen. Wat niet wil zeggen dat je geen water bij de wijn moet doen, maar dat geldt voor beide partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In Belgie is het echter niet zo. De Vlamingen en franstaligen komen niet tot een deal, maar de vlamingen moeten wel betalen en de vlamingen moeten het franstalige beleid (bv. asielbeleid) tegen hun wil slikken. De Vlamingen krijgen een slechte deal (namelijk de staat Belgie) in de maag gesplitst, terwijl men dat niet wil. |
|
![]() |
![]() |