![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het laatste Nieuws en het Belang van Limburg op 13/09/2009 en 14/09/2009:
"Masturbatie voorlichting best vanaf 5 jaar" Volgens sexuologen en therapeuten is het geven van masturbatie voorlichting het best vanaf 5 jarige leeftijd(!) kinderen moeten aanleren dat het prettig is om aan hun geslachtsdelen te spelen. Is dit niet een stap te ver? 5 jarige kinderen!! Wat willen de sexuologen bereiken? Dat mijn kind dan 5 jaar zit te masturberen? Er is erg veel negatieve reactie op dit soort voorstel. Op 5 jarige leeftijd heeft een kind nood aan vrienden,ouders,school,familie... geen masturbatie! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom masturberen pasgeboren baby's dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Pasgeboren baby's is misschien wat overdreven, maar kinderen zouden zich reeds vanaf 2 jaar bewust worden van hun geslacht en bijhorende fysieke gevoelens. Uiteraard kunnen bepaalde onbewuste aanrakingen van het geslachtsdeel reeds vanaf de geboorte een bevredigende werking hebben. Het mag zeker geen taboe zijn het daar met kinderen van 5 jaar over te hebben. Dit is de normaalste zaak van de wereld. Als men het heeft over 'waar de kindjes vandaan komen', mogen ook andere vormen van seksualiteit niet onbesproken blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Van wie zouden ze het geleerd hebben?? ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Vanaf vijf jaar aanleren ? Waarom heb je het hen dan nog maar net afgeleerd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik nu wél storend zou vinden, is dat een volwassene op school mijn kinderen daadwerkelijk leert zich te masturberen ! Wat is de volgende stap ? Met die therapeut naar bed gaan ? ![]() Is er niet voldoende échte leerstof voorhanden op de school ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() All I can say is:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien kan meneer pastoor komen uitleggen ... Laatst gewijzigd door patrickve : 15 september 2009 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had geen hulp nodig om het uit de hand te laten lopen(ik zou wel geen nee gezegd hebben). Dat gebeurde wel vanzelf. Weliswaar niet op mijn 5de. Maar laat kinderen eens kinderen wezen. De ene weet waar abraham de mosterd haalt op zijn 11, de ander moet wachten tot haar 14. Zonder hulp of uitleg van volwassenen. Het enige dat eigenlijk van tel is, is een goeie inlichting over waar kindjes vandaan komen, en hoe ze begonnen worden, voor de "leeftijd van potentie". maar da's zeer zeker geen 5 jaar.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik die masturbatievoorlichting dan zien, als het aanleren van masturbatietechnieken, of ? ? ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Moest het zo erg niet zijn, ... komaan zeg, laat kinderen eens kind zijn en als ze de behoefte voelen om met hun spel te spelen zal dat wel automatisch komen zeker he, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() @freespirit: Als leraars met MIJN kind van 5 jaar daarover beginnen, haal ik mijn kinderen onmiddelijk van school! of is het een fetisj misschien van de leerkrachten?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Maar het zijn wel niet het soort geiten die je op de cover van P-magazien vindt.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Elk persoon met gezond verstand weet dat masturbatie en kinderen van 5 jaar niet samengaan! Leraars die kinderen leren masturberen op 5 jarige leeftijd zijn volgens mij 100% pedo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() djeezes, stel u voor hoe zo een les ineen zou steken, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik ben tegen.
Zulke dingen zijn veel leuker om zelf te ontdekken. Het is zoals het einde van een boek verklappen aan iemand die net gaat beginnen lezen. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 15 september 2009 om 11:08. |
![]() |
![]() |