![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Na het lezen van "De sharia is al in Antwerpen, Taouil is de pooier van Allah" op http://www.gva.be/antwerpen/de-shari...=all#rcomments en wat er de voorbije maanden is gebeurd, kan ik niet anders oordelen dan dat Dewinter zich ernstig zorgen maakt over zijn toekomst. Het lijken allemaal wanhoopsdaden van deze man.
Stel dat zijn partij verder naar beneden zakt en hij er tenslotte uit moet? Wat kan hij zelf nog gaan doen? Ok, hij heeft heel veel geld verdient met het Vlaams Belang, maar dat gaat met zijn levensstijl ook snel opgeraken. Gewoon gaan werken kan voor hem niet, omdat hij dat ook nooit gedaan heeft. Sinds zijn studententijd heeft hij namelijk niets anders gedaan dan keet schoppen (eerst met zijn vuisten, dan met zijn mond). En geef nu toe, wie riskeert de toekomst van zijn zaak door deze man werk te geven? Er blijft hem dan maar één ding over, en dat is zelfmoord plegen. ![]()
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 24 september 2009 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Triangel is back...ik heb de indruk dat die wiet dus echt niet goed is voor de mentale gezondheid...
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst beeld je jezelf zoiets in en èèn zin verder kan het al niet anders...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Nickb heeft gelijk : Dewinter weet uit ervaring dat nultolerantie werkt, daarom is hij in A'pen gaan wonen.
Maar verder deel ik dat pessimisme niet : hij kan toch nog altijd als portier aan de slag ?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het echt zo erg wordt dan kan FDW toch als journalist aan de slag - waarom zou hij anders er zolang voor naar school geweest zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij heeft die studies wel niet afgemaakt
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() het gesloten mediawereldje werkt via netwerken
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() FDW heeft groot gelijk zoals steeds.
Men waarschuwt,men wil niet luisteren,men doet er niks aan,men zal dan wel nog de gevolgen nadien van inzien en dan is het al veel te laat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel of niet ?? ![]() Of hijwordt filmregisseur/producent van candid camera ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Dewinter en het VB hebben toch al wel wat onrechtstreeks via andere kanalen maatschappelijk kunnen bewerkstelligen. Twintig of tien jaar geleden hadden enkel VB'ers de exclusiviteit om luidop te zeggen dat er een hoofddoekenverbod moest komen, ze werden dan tegelijk voor racisten uitgescholden. Nu anno 2009 wordt dit verbod ingesteld door het 'verdraagzame' gemeenschapsonderwijs en is er een breed maatschappelijk draagvlak voor. Uiteraard is dit een goede strategie om het VB de wind uit de zeilen te nemen en hun monopolie op bepaalde 'politiek incorrecte' onderwerpen te breken. Dus als de andere partijen en de pluralisten in onze samenleving de politiek correcte taboes durven opheffen, zal het VB op den duur overbodig worden en enkel nog uit lege dozen bestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder het vb beste vriend zou het hier nog veel erger zijn gesteld en zouden de hoofddoekjes zelfs mogen gedragen worden als je mensen moet ontvangen als je bv achter loket werkt enz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer eenkatholieke vrouw een doek ophoofd draagt ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burgemeester
|
![]() Ik weet niet hoe de man er persoonlijk tegenover staat, maar Filip DW zou volgens mij een vakbondsman kunnen zijn. EIGEN VOLK EERST! zou daar mooi passen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt De Winter zich nog zorgen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft hij geen dochters?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |