![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Aangezien ik weer een berisping heb gekregen,ditmaal wegens het aanzetten tot geweld (volgens Rudy_The_Mod toch).
Als de topic over rellen gaat waarbij het duidelijk over rellende moslims gaat dan vraag ik me af wat er in godsnaam aanzetten tot geweld is als ik cynisch verwees naar een uitspraak van een zeer bekende pauselijke gezant (Arnaud-Amaury) Mijn uitspraak op de rellen was, "Schiet ze allemaal dood. Allah zal ze wel herkennen". Oorspronkelijke uitspraak van Arnaud-Amaury, " Doodt ze allemaal, God zal de zijnen herkennen". Voor mij hoeft politics niet meer als ik zie hoe de laatste jaren de moderatoren duidelijk hun taak niet deftig meer uitvoeren. Ze interpreteren de regels zo ruim dat de minste uitspraak van je strafpunten kan opleveren. Als je dan ziet hoe sommige dan blijkbaar zich alles mogen permiteren omdat volgens mijn mening de mods enkel reageren als men iets meld dan ben ik het inderdaad deze forum beu omdat men dan niet meer serieus bezig is. Als deze uitspraak Citaat:
mag blijven staan zonder berisping of ban dan kan politics voor mij de boom in. Andere en betere fora genoeg op internet. Voor de modjes, gelieve alles dat naar mij verwijst te verwijderen. Den deze ga een toerke maken in de echte wereld. Vorenus (alias Hellfigger) |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ja, misschien vind je de clitoris deze herfst.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lol!
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moogde daar meer zeggen ? ![]() Laatst gewijzigd door straddle : 25 september 2009 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nagenoeg alles
![]() "Vlijmscherp" en "Den Ardennees" hebben daar ook een tijd gepost. ![]()
#10 |
Banneling
|
![]() Stand.nl en voor de rest zal ik wel zien.
In ieder geval fora met moderatoren die in mijn ogen hun taak beter uitoefenen hoewel ik moet toevoegen dat niet elke moderator hier slecht is maar wel dat er een paar rotte appels tussen zitten die de sfeer hier de laatste jaren verzuurd hebben. |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Waar zit de zwaai smiley?
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
spijtig, er is al enorm veel goed/interessant/intrigerend volk afgebold hier (al dan niet onder ban) over de jaren. nivo van discussies is er anderzijds helemaal niet op verbeterd. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() :cjeer:
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
(en in welke thread!) ![]()
![]() |
#15 |
|
![]() [url/http://www.politicsinfo.net/index.php?sid=725cfcf02062dcda9e1882292bd8aa10]Statistieken
Totaal aantal berichten 820710 • Totaal aantal onderwerpen 50280 • Totaal aantal leden 4268 • Ons nieuwste lid is floppy[/url] ![]()
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|