![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien de Beheersmaatschappij Antwerpen Mobiel een overheidsinstantie is, hoort die zich neutraal op te stellen in het debat voorafgaand aan het Wapperreferendum in Antwerpen.
Dat doet die niet. In de promotiefilmpjes die BAM gemaakt heeft wordt (op leugenachtige wijze dan nog) voluit campagne gemaakt voor het project van de betonlobby waar BAM voor werkt. De tegenstanders ontvangen daarentegen géén overheidsgeld (belastingsgeld) om hun standpunten in een campagne naar voor te brengen. Zij doen het op eigen krachten. Ik denk dat ik klacht ga indienen. BAM moest zwijgen in dit debat en de helft van het geld dat het van de staat ontvangt aan de andere deelnemende campagnevoerders afstaan om een eerlijk referendum te garanderen. Iemand geïnteresseerd om mee te doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeveraar, moest die brug nu nog boven de grote markt gaan zou ik u nog gelijk geven, maar die brug ligt dus 2 km ten noorden van antwerpen boven de dokken ??
Ge hebt een landschap die al volledig verpatst is aan de industrie, en nu gaan jullie zitten lullen dat ze daar een brugje gaan boven hangen , |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geef gans antwerpen een prozac, dat jullie eens objectief kunnen redeneren over jullie brugje, bende depresieve gasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je woont niet in Antwerpen dus moet je je ook niet moeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En alweer blijk je totaal niet in staat geweest te zijn zelfs maar de openingspost te lezen. Het gaat niet over waar de brug komt maar over de manier waarop propaganda gevoerd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Dus de instelling verantwoordelijk voor de plannen mag geen campagne voeren? Het lijkt mij eerder dat men het Ja kamp wil monddood maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Juridisch gezien heeft Van Peel gelijk 100 procent gelijk. Een bindend referendum kan in België wettelijk gezien niet, enkel een adviserend referendum. Nu, het is een dapper bestuur dat het resultaat naast zich neerlegd, maar juridisch gezien zijn ze inderdaad niet gebonden door het resultaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onwettelijk is het niet. Ethisch wel erg betwijfelbaar. Al zeker omdat ze er hun budget mee opsouperen. Straks kunnen ze nog enkel een skilift bouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BAM is een overheidsbedrijf en moet zwijgen. Of zou jij er ook geen probleem mee hebben als de VRT openlijk propaganda gaat voeren voor de VLD? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Ja omdat dat de taak niet is van de VRT. De "Lange (Z)Wapper" is wel de taak van den BAM. Je vergelijkt dus appelen en peren.
Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 1 oktober 2009 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Lange Wapper is een taak die door BAM moet worden uitgevoerd als dat plan groen licht krijgt. Mocht de BAM een privé bedrijf zijn, mag ze voor mijn part reclame maken, mits ze daar eigen geld en niet het budget voor het project voor gebruikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Lange Wapper is helemaal niet de taak van de BAM maar de wens van Noriant. BAM is een overheidsinstelling. Die moet neutraal blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik jullie zever moet helpen betalen, dan ben ik wel betrokken partij watisdanuwere
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 oktober 2009 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zet gerust die brug ergens anders dan maar niet boven antwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge kunt niet lang genoeg in de files zitten volgens mij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of ge nu in de file staat op de weg of op een brug maakt geen verschil eh.
Behalve voor de mensen die onder en naast die brug leven dan. Maar gij moogt toch niet meestemmen, en dat vind ik best wel fijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom gaat u ervan uit dat een brug (eigenlijk een viaduct) de enige oplossing is? Een tunnelvariant kan op een even goede, of zelfs betere wijze de verkeersproblematiek oplossen.
|
![]() |
![]() |