![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik krijg een afrekening op 28 augustus 2009.Ik krijg bijna 400 euro terug die ik teveel heb betaald .Het bedrag zal gestort worden voor 6 september 2009.Op 8 september blijkt dat het geld nog niet op mijn rekening staat! Ik neem contact op met electrabel en vraag wanneer zij het geld gaan storten.Volgens de klantendienst werd het net vandaag( 8 sept 2009) gestort.Ik vraag of ik ook 5,16 euro nalatigheidsintrest krijg,want zij vragen 5,16 aan de klant wanneer deze te laat betaald.De klantendienst zegt dat dit niet geld.Ik maak me boos en zij vraagt mijn telefoonnummer want er zal iemand mij terug contacteren.Op 9 september nog steeds geen telefoontje???
Heb ik recht op 5,16 of niet?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 9 september 2009 om 20:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een debiele vraag. Nee, natuurlijk. En gij gelooft dat iemand u zou terugbellen?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heb jij 14 dagen om je maandelijkse factuur te betalen, een periode waarbinnen Electrabel ook jou betaald heeft. Nog los van het feit dat u waarschijnlijk geen rekening houdt met een mogelijke verwerkingsfout bij de bank. Qua het klieven van haren kan uw woede-uitbarsting best wel tellen. Beetje te veel tijd? Ik ben al heel blij als ik er eens in de twee weken aan toe kom om mijn paperassen en bankzaken te regelen. Ik krijg dat gevoel dat men op seniorennet.be iemand heeft geband die geen baardmoppen meer kon herinneren om nog in Powerpoint presentaties te gieten en dus op zoek moest naar een andere creatieve invulling van z'n tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in theorie...zou je dan met een advocaat en aangetekend schrijven ook niets kunnen eisen? Het staat trouwens op papier dat ze te laat zijn. Volgens mij is iedereen verplicht om interesten te betalen bij te late betalingen, ook bedrijven. Niet? Nu, ik zou het zelf ook niet doen, veel te veel moeite voor wat? Ik denk dat het spelen via de media sneller en beter resultaat heeft. Maarja, dan moet je ook nog graag op tv willen komen.
Laatst gewijzigd door illwill : 9 september 2009 om 21:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek op in het contract binnen welke periode Electrabel zich contractueel verbindt tot het betalen van een som bij latere betaling dan aangegeven op de factuur. Dan heb je een punt. Indien je dat niet kan vinden, dan heb je geen schijn van kans en tover je enkel een glimlach op het gezicht van mensen die de Post nog leefbaar willen houden en advocaten die je voor hun eerste advies al snel een flink deel van die vertraagde euros gaan achterhouden. Laat staan dat je zo gek bent om het echt voor de rechtbank te trekken want dan sta je al snel voor sommen waarmee je je huis voor een flink aantal jaren van elektriciteit kan voorzien.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 september 2009 om 22:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh... wat zijn we weer media zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uitpakken tegen Electrabel voor een luttele 5 euro is pissen tegen de wind he.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Het is niet de bedoeling om die 5 euro te krijgen.Maar gewoon een afspraak is een afspraak.
Het staat in 'koeien' van letters dat het teveel betaalde bedrag wordt terugbetaald voor 6 september. 7 september is té laat doodsimpel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja... dat moet de wereldwijde economische crisis verklaren. En de drugs natuurlijk. Heeft Electrabel ooit contractueel gezegd dat ze betalen op de dag dat hun factuur aangeeft? Ik kan dan verder gaan... De bank van mijn werkgever was ooit fout en had mijn loon gestort op de rekening van een collega met een achternaam die erg lijkt op de mijne. Ik heb toen naar HR gebeld en niet beginnen jammeren over 5 euro. Het ongemak van mijn bancontact kaart niet te kunnen gebruiken als ik ging winkelen was me erger. Maar soit... Ik zal je eens een baardmop doorsturen waar je weer een volle dag mee aan de slag kan om er een vreselijke Powerpoint presentatie van te maken en dat kan doorsturen naar iedereen. Vergeet bij de clou geen irritant "hahahahaha" geluidje in te voegen want anders ben je niet echt mee.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 september 2009 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke onherstelbare schade heeft u geleden door het betalen op 7 ipv. 6 september? Ben je Renaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je je 400 euro terug? Ok, stop dan met zeuren. 't Is niet omdat het een half uur duurt eer je bij Electrabel iemand aan de lijn krijgt dat je daarom hier maar moet komen zagen over een paar dagen wachten op 400 euro.
Had je nu echt gedacht dat je hier op medelijden kon rekenen? Shit zeg...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 september 2009 om 07:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Electrabel is een verdoken manier om burgers te belasten.
Vechten voor elke cent ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |