![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ca. 30 succesvolle Nederlanders van Marokkaanse afkomst zijn een actiegroep gestart om criminaliteit van jonge Marokkanen tegen te gaan. Ze zijn het zat. Hun doel is: deze jonge Marokkanen ofwel in school ofwel naar werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Dat gaat veel helpen.
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Dweilen met de kraan open.
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Eindelijk een reactie uit eigen kringen!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]()
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 12 oktober 2009 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ja,daarmee gaat het probleem zich oplossen.Hetgeen zal of kan gebeuren is die gasten zelf slaag krijgen.
Ouderen jonge mensen om het op deze manier te zeggen zeggen zelfs nu al;wat moet ik doen?Ik kan mijn mond opentrekken en zeggen van stopt ermee en wat dan?Ja zegt deze,dan is de kans groot ik slaag krijg. Die mannen moeten gewoon niet van weten ze tegen gewerkt worden en al zeker niet door een bv vrouw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#8 |
|
![]() Ik ben van mening dat dit initiatief alle steun verdient.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk iets dat we al lang hadden moeten vernemen, maar dan op een veel grotere schaal: hopelijk zal het groeien!
Je reactie is echter onbegrijpelijk: schrik dat er iets op termijn aan de multiculhemel zal veranderen? Natuurlijk gaan die dertig man dat niet eventjes in orde brengen, maar de aanzet is misschien gegeven? Waar zitten al die goede allochtonen "die telkens over dezelfde kam worden geschoren" zoals sommigen hier dagelijks proberen te beweren? Kom nu maar stilaan in actie en kuis de mesthoop voor jullie deur maar wat op voor we er allemaal in "verteren"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uiteraard gaat dit niet alle problemen weghelpen, maar het is een begin. ik snap de mensen niet die dit onmiddellijk afkraken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiterst vreemd dat ik er nergens op't net meer informatie over vind, zoekresultaten geven enkel dit forum op als zoekresultaat.
Wie precies zijn die 30 succesvolle Nederlanders van Marokkaanse origine? Wát precies gaan ze doen? Méér buurthuizen, méér buurtvaders, méér straathoekwerkers, méér pleinanimators, méér sociale assistenen, hebben ze al 'subsidie' aangevraagd voor hun 'project? ...of gaan ze eigenhandig die 'jongeren' van't straat plukken en op school afleveren, erbij blijven staan om te zien of ze wel degelijk op school blijven en daadwerkelijk 'studeren' i.p.v. op straat te 'hangen'? Een klein beetje meer uitleg of een link zou wel zo handig zijn om er wat meer over te weten te komen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ik wel hoor. Stel dat dit initiatief vruchten afwerpt in de vorm van een kleiner aandeel van Marokkaanse jongens in de criminaliteitscijfers. Stel dat het initiatief daardoor navolging krijgt en de positieve effecten dus nog groter worden. Dan moeten een heleboel mensen stante pede op zoek naar een nieuw vijandbeeld. Heelder politieke partijen moeten dan een andere ingangspoort voor hun verwerpelijke ideologieën vinden. Ze moeten dan haast hopen op een opleving van de kommeniste om een massief extern gevaar te hebben waarmee ze grote delen van de bevolking angst kunnen inboezemen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En on topic: http://www.nu.nl/algemeen/2100007/st...-jongeren.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zou nog beter klinken..
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Staat nergens een antwoord op mijn vragen, enkel dat er wordt 'opgeroepen' zich aan te sluiten bij het 'netwerk' om te 'bekijken' hoe ze het probleem gaan oplossen! Erg innovatief moet ik bekennen! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit was dus de 'aanzet': Citaat:
Citaat:
Citaat:
In elk geval wens ik hen succes!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 13 oktober 2009 om 13:33. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval, eerst zien, dan geloven. En als die werkelijk succes boeken, en de jonge schoften uit hun gemeenschap tot een beter leven kunnen brengen, dan zal ik de eerste zijn om bravo te zeggen. Ondertussen is er nog niks veranderd in ieder geval.. Laatst gewijzigd door webzwerver : 13 oktober 2009 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dergelijke initiatieven hebben reeds vaker plaats gehad, maar zijn totaal waardeloos, zolang de politiek niets onderneemt. |
|
![]() |
![]() |