![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Voor het verkloten van de werled op vlak van milieu?
Voor het ontnemen van miljoenen levens in Afrika? Voor het verkloten van miljarden levens op deze planeet?? Wij zijn er nu al bij jullie... niet enkel Moslims hoor, maar vele anderen..; we nemen al een beetje terug.. maar het echte moet nog komen!! Wedden???? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Steve_M : 26 september 2009 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien moeten gewoon stoppen met ons met jullie zaakjes te bemoeien:
We beginnen natuurlijk met het opzeggen van de miljoen eurokes aan ontwikkelingshulp. zolang er armoede is in eigen straat, geven we aan de buren. Stopzetten van medische steun en investeringen. Die zogenaamde "schuld" is al een tijdje terugbetaald door miljarden te investeren in de derde wereld. Congo gebruikt nog steeds de koloniale wegen en spoorwegenstructuur, bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ik weet niet WAAR je gezeten hebt, maar wij zijn al vele JAREN herstelbetalingen aan het doen...
Da's de reden dat jij truttige handtasjes kan kopen en een PC en Internet hebt om hier te komen stoken.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Negeer "princessje", haar dag is niet compleet als ze wat nutteloos gezwam en/of geprovoceer kan posten blijkbaar. Als we over dit onderwerp al een discussie willen voeren dan is het subforum bijvoorbeeld al fout,maatschappij&samenleving of internationaal lijken me gepaster. En zoals aangehaald, bereken de ontwikkelingshulp, migratiekosten etc. eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ik heb geen schuld vanwege mijn huidskleur aan wie dan ook en ik heb totaal geen behoefte aan een Prinsesje dat mij hier dat soort racistische nonsens probeert aan te praten. En de dreigementen dat "we" (wie dat ook mogen zijn) die herstelbetalingen wel even komen halen bij "het blanke ras" en dat het echte werk nog moet komen zijn beneden alle peil.
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Zijn die niet volop aan de gang in Molenbeek?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() ![]() ![]() ![]() Integratie naar de negers toe.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken dat niet 'het blanke ras'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() [Het vermoorden van zwarte en gekleurde mensen gaat vandaag gewoon door] Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ![]() http://feww.wordpress.com/?s=probo+koala ![]() [Probo Koala: Het bewijs van Europa’s grote liefde voor den Afrikaansche mensch] [Met dank aan Marijke Vos, de Groen Linkse wethouder van Amsterdam] Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 september 2009 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Misschien moeten we ook de joden maar eens herstelbetalingen laten doen omdat ze Jezus aan het kruis hebben genageld ? Even absurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Joden zijn al gestraft, ben je vergeten? De Holocaust natuurlijk, 50% van de Belgische Joden vermoord, uitgeleverd aan de nazi bezetter door de katholieke Belgen. Maar toch, Belgen zijn lieverdjes bij de Ollanders vergeleken want die lieten 75% van hun joden vergassen. Dat is nou echt efficient en grondig, vindt je niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg eens, helaba, wanneer gaan die zwarten die ons jaren gedomineerd hebben als koningen, koninginnen en andere al dan niet verlichte despoten, ons al die miserie terugbetalen ??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Beste, de mensen die je onderdrukken en als belastingvee gebruiken, en zich bonussen toeeigenen uit ons belastinggeld, en moslims vermoorden in Afghanistan met bommen gekocht met ons belastinggeld; zijn de mensen die nog steeds profiteren van de slavernij tegoeden. Maar jij, een arme sloeber, wordt als goed afgericht vee op zwarten afgestuurd om ze dit soort 'dilemma's' voor te leggen. Ik zou zeggen, als je een claim kan hard maken, ga ervoor. Zoniet, laat maar. Maar probeer anderen die wel op hun rechten staan niet tegen te houden in naam van je onderdrukker wiens gat je elke dag likt om een ware Belg te kunnen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je weet heel weinig en herhaald steeds hetzelfde. Een beetje saai... Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 september 2009 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |