![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie heeft nu de misperceptie? Een wereldwijd bekend onderzoeksbureau als Gallup, dat tienduizenden moslims interviewde in veertig landen, of een paar gefrusteerde 'moslimdeskundigen' als Benno Barnard en Etienne Vermeersch? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Arabist Jansen: 'Cohen snapt islam niet' http://www.parool.nl/parool/nl/5/POL...lam-niet.dhtml
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 3 november 2009 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wilip Dephinter en Weert Gilders weten 't toch beter, zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 3 november 2009 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het zou me lichtelijk verbazen indien zij stonden te juichen bij de conflicten die in hun wereld voortdurend worden uitgevochten. De meeste mensen willen toch maar gewoon een beetje op hun gemak zijn, geld verdienen en wat tijd doorbrengen met de familie. Of bennekik mis?
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Zij beschouwen democratie en vrijheid als belangrijke verworvenheden en koesteren grote bewondering voor westerse expertise en technologie." Eerder zou dan de nadruk erop liggen dat de islam superieur is aan de Westerse decadentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
moslims offeren zonder problemen hun kinderen op voor de strijd, laten hun kleine hummeltjes voorgaan in gebieden waar het geweten is dat er mijnen liggen enz. mij lijkt het niet dat liefde maar eerder haat de rode draad is in hun leven maar hopelijk ben ik mis! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je vraagt je echt af hoe het komt dat er uberhaupt nog volwassen moslims rondlopen.
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Allé, ik wil best aannemen dat jouw onzin het droevige gevolg is van hersenspoeling.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 3 november 2009 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
mijn "onzin" is het droevige gevolg van het feit dat ik mijn ogen niet sluit voor de realiteit. indien jij nu een poging gaat ondernemen om mij er van te overtuigen dat de islam een vredelievende godsdienst is die een aanwinst is voor elke samenleving, doe het dan liever niet...water off a duck's back. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() 2000 jaar christendom genegationeerd.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 3 november 2009 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je argumentatie kan zijn dat het onderzoek niet betrouwbaar kan zijn, omdat het hoofd van het onderzoek een hoofddoekje draagt. Dus het is niet een 'echt' onderzoek, maar eigenlijk gemanipuleerde propaganda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik werk in een Turkse onderneming en weet precies wat zij onder 'democratie' verstaan. En dat is de eerste vraag die moet beantwoord worden. Formeel gezien waren de Sovjet-Unie en de DDR ook 'democratieën'. Enfin, de desinformatie gaat maar door, er is genoeg 'petrogeld' dat niet kan geinvesteerd worden in de opbrengstlanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Het is weer eens schoolvakantie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Zij beschouwen democratie en vrijheid als belangrijke verworvenheden en koesteren grote bewondering voor westerse expertise en technologie." Noch de vroegere DDR-burgers/SU-burgers prefereerden hun eigen systeem, noch doen de burgers in moslimlanden dat. Het is gewoon lastig om systemen te veranderen. Cuba zit ook nog steeds met een achterhaald systeem. Als je aan de Cubanen zou vragen of ze verandering zouden willen, zouden de meesten dat hoogstwaarschijnlijk bevestigen. |
|
![]() |
![]() |