![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Neem 40 jaar of later, de welke zal nog echt diep in hart en nieren serieus aangehangen worden door een normale persoonlijke overtuiging en zonder een bepaalde ideologische/culture opvoeding ?
Ik groepeer alle overtuiging onder drie categorieën:
Graag jouw keuze beargumenteren! Ik zou voor de tweede optie kiezen omdat deze "geopenbaarde" religies natuurlijk blijken te zijn. Ik bedoel deze religies komen met bevredigende oplossingen als het gaat om de natuurlijke zorgen van de mens:
Laatst gewijzigd door Von Neumann : 7 november 2009 om 00:37. Reden: als gaat > als het gaat |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste geldwolven hebben historisch altijd bij de kerk gezeten. Uw materialisme staat dus op het verkeerde lijntje.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Westen heeft z'n doodvonnis getekend, daar waar de islam in volle opmars is. Als men alleen al de geboortecijfers bekijkt, weet men al in welk scenario Europa zal terechtkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke 'bevredigende' oplossingen geven religies dan aan deze vragen?
Citaat:
@Jan vdB Ik geef mijn eigen interpretatie aan de voorspelling van Nostradamus: De strijd tegen islam zal lang, hard en bloederig zijn, maar uiteindelijk zal het gezonde verstand overwinnen, indien niet, zal de mensheid (islam tegen islam-stroming tegen stroming) zichzelf uitroeien!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het seculier discours, dat zich ook vaak anti-islam opstelt, creëert een vacuüm waar alleen de islam nog tegen bestand is. Ook de demografische cijfers spreken scherp in het nadeel van het Westen, dat zich door verlichtingsextremisme heeft genekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Ach laat Distel maar gewoon zichzelf zijn (een graag duimzuigende "missing link" tussen de koe en de ezel)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geldwolven vind je overal, feit blijft dat de topicstarter het niet geloven in een god in een adem noemt met dan maar geloven in zoveel mogelijk willen hebben, waaruit we kunnen afleiden dat de topicstarter waarschijnlijk in zekere mate religieus is. Als ik moest gokken zou ik hem schatten op optie 3: het non-theïstische theïsme, dat klinkt lekker vaag.
Ondertussen terug on topic denk ik dat er over 40 jaar nog steeds zat gelovigen zijn, misschien wat meer dan nu, waarschijnlijk minder, zeker in het westen. Of het aantal ongelovige honden dan ook stijgt valt nog te bezien, want zeker in dat zelfde westen zijn steeds meer mensen aan het dwepen met vaag new age gedoe, verkeerd geïnterpreteerde religies uit verweggistan en het ietsisme.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]()
Wehebben 1 aardbol , dus .... die omzeep helpen .... waar staanwe dan ?? Wie heeft dan meest gelijk ofwint ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() IronChefisme.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |