![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat is uw mening?
Mijn mening? Ik vind het belachelijk, ze zeggen bijvoorbeeld: "als hij België kan besturen kan hij Europa ook aan" Wat een gelul, niemand wou hem als premier, hij was gewoon die ene sukkelaar die het met België nog eens wou proberen. Nu goed, de duts in dienst wordt dus Europees president, prima voor mij, die Europa is volgens mij toch een doorn in ieders oog
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Als hij in functie is moogt ge beginnen zagen.
Laat ons nu content zijn dat het een belg is en niet die omhooggevallen bad-eend blair. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 19 november 2009 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu goed, ja, 't is een Belg, maar of we daar trots over moeten zijn...
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Noordelijke landen drijven steeds verder af .Europa blijft een Latijns project. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Inderdaad. Een aanstelling van Blair, het schoothondje van Bush, zou een absolute schande geweest zijn. Hoe je het nu draait of keert, de President dient toch wat pro Europa te zijn. En "Rompu" voldeed aan het profiel dat sinds de opvolging van Jacques Delors steeds gehanteerd is: een kleurloze niet al te sterke persoon: Santer, Prodi, Barosso.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wanneer ik mocht stemmen voor of tegen Europa zoals hij nu gevormd wordt, anders had ik tegen gestemd. Blijkbaar hebben wij weeral maar eens onrechtstreeks gestemd, zoals we gewoon zijn... Democratie is een klucht... ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Wie volgt hem op als premier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Bij de (Europese) verkiezingen. Als je tegen Europa bent, dan kan je stemmen op een eurosceptische partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Niemand op zijn tenen trappen.... Niet opvallen... Geen golven maken... En je wordt president van europa !
Dat zegt meer over europa dan over HVR.
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien de man het voordeel van de twijfel gunnen ? Ik zeg zo maar wat he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Hoelang zal het duren voor ze daar doorhebben dat het een uit de hand gelopen grap is?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 november 2009 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik kijk al uit om de nieuwe taxen te betalen die onze denktank Herman heeft uitgedokterd. En al wat er toe doet op de lange baan schuiven en overlaat aan zen kleinkinderen. Trots zing ik het Europees volkslied al kijkend naar een foto van onze leider. Alle zorgen vallen van men schouders. Vrede op aarde. Lang leve President Herman! Dank aan alle intelligente burgers die ook op deze halfgod hebben gestemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoe lang zal het duren voor de communautaire rellen weer beginnen?
ik heb er geen problemen mee! mss gaat Franstalig België zelfs nog proberen roet in het eten te gooien door te lobby'en. Laatst gewijzigd door Shadowke : 19 november 2009 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Een Belg en Vlaming op de hoogste Europese functie. Goed zo! Alleen, ik had liever gehad dat hij Eerste Minister was gebleven. Maar de goden hebben anders beslist.
Laatst gewijzigd door system : 19 november 2009 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij is net als Breznjev is zijn laatste jaren,een pop die belangrijk is, omdat hij zit. Barosso is al een klungel en daar komt nu nog eentje bij. En dan vinden ze het nog gek dat de burgers van de Noordelijke landen Eurosceptisch zijn. Laatst gewijzigd door Sidharta : 19 november 2009 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |