![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom is Polly Correct dit keer geband?
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Omdat we gemerkt hebben dat ze haar laatste ban heeft proberen omzeilen via een dubbelnick, wat uiteraard niet is toegestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is iets wat mij ook al parten heeft gespeeld ... zou je aub eens aan Maarten kunnen vragen of die interpretatie van het reglement wel correct is ? Citaat:
kan je Maarten dit voorleggen ? en eventueel het reglement aanpassen naar drie maal 'forumganger' indien Maarten toch kiest voor uw interpretatie ? dank Anna List Laatst gewijzigd door pAnnakoeken : 11 maart 2009 om 10:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Welke zielege mensen hier op het forum, moest ik een permanente ban krijgen ik zou toch niet meer omkijken..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik verheug me er nu al op...
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus nu? Permanent?
![]() |
#8 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Maarten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Bij een eerste keer verlengen we normaal de ban, bij een tweede poging tot omzeiling van de ban, wordt de ban permanent.
Aangezien de oorspronkelijke ban van Pollycorrect was afgelopen toen we de dubbelnick opmerkte, is ze opnieuw tijdelijk geband. Bij een volgende poging wordt de ban echter definitief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zou Anna moeten wegblijven zou ik het jammer vinden. Hij is geen forumtrol of recidivist. Verre van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zie het misverstand niet. Dat een ban omzeilen bestraft wordt lijkt me nogal logisch. En daarin is hij zeer duidelijk een doelbewuste recidivist die ons zeer veel werk geeft. Ik denk dat je ook wel begrijpt dat hij zo weinig goodwill opwekt bij ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat ons dit ban gedoe even uit een ander perspectief bekijken.
Ieder lid bouwt hier een "kennissenkring" op en wil die (meestal) houden. Waar is de vergevingsgezindheid in de wereld gebleven.... Indien in het werkelijke leven ieder zo rancuneus zo zijn en blijven, was de wereld echt niet meer leefbaar.... Zelfs moordenaars mogen, op termijn, weer meespelen in de maatschappij. Laatst gewijzigd door lantjes : 11 maart 2009 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=24 Blijkbaar geldt jullie bovenstaande regel dus niet voor iedereen, en wordt er imo met verschillende maatstaven gemodereerd.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat Anna aub gewoon blijven.
![]() |
#15 |
|
![]() Ja Tronca, dat is de HAMCvraag ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik weet het wel, hij heeft het wat uitgehangen maar tenslotte is Anna toch geen orrlogsmisdadiger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() om het met jeroen olyslaegers te zeggen : 'aanstellerij is een levensbehoefte' ![]() Citaat:
![]() nieuw e-mail accountje maken, nieuwe (leuke!)nick aanmaken forumreglement (met de bewuste dubbelzinnige passage in) onderschrijven (grrrr... die 20 seconden wachten) alle gekheid op een stokje : welk alternatief heeft iemand die zich ten onrechte gepermbanned voelt dan het aanmaken van een dubbelnickje ? doelbewust recidivist ???? manmanman ik was net met Maarten aan het pb'en om te proberen dit probleem op te lossen toen je me t laatst weer bande ... enfin, dat is niet de conflictweg die ik weer op wil ... laat ons mss idd eens bekijken of dit gedoe van bannen in verhouding staat met wat ik ook maar fout gedaan heb mss ? desalniettemin, vriendelijke groetjes aan iedereen, Anna |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag even een reactie van de heren moderators.
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Er zijn manieren om dubbelnicks te spotten en er zijn manieren om die controlemechanismen te omzeilen. We bannen niet op basis van een vaag vermoeden.
Een ban geven we nooit zo maar, zeker niet om futiliteiten. Wie het reglement te vaak overtreedt, zal geband worden. Vermoedens van dubbelnicks mogen altijd bij ons gemeld worden, dan proberen wij uitsluitsel te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |