![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ooit geflitst? | |||
Nooit |
![]() ![]() ![]() |
12 | 23,08% |
Wel eens |
![]() ![]() ![]() |
13 | 25,00% |
2-5 keer |
![]() ![]() ![]() |
21 | 40,38% |
10-20 keer |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,77% |
meer dan 20 keer |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,77% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Jij als een weggebruiker op de openbare weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Zijn er BOB's hier?
Laatst gewijzigd door QuasiX : 16 februari 2011 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met alle respect, maar die twee vragen tezamen zijn Überhaupt te simpel.
Dat je BOB bent na een nachtje uit, lijkt me vrij vanzelfsprekend. Ook al krijgen mensen flinke boetes als ze de 0,5 promille maar net hebben overschreden en dus nog geen gevaar vormen tenzij ze het niet gewoon zijn om te drinken. Over snelheidsbeperkingen kan ik meer woedend worden. Men plaatst gewoon random borden. Ik ken zeker al 5 plaatsen waar een bord "70" staat op 50 meter gevolgd door een bord dat je het centrum inrijdt wat dus betekent dat je er maar 50 mag en geheid staat daar wel burgerwagen met flitser. Mag een mens nog eens de ogen op het verkeer houden ipv. van die waarschijnlijk zeer lukrake wildgroei aan bordjes? Waar ik woon staan de flitspalen bij de zebrapaden. Knap, want iedere chauffeur gaat dan naar zijn snelheidsmeter kijken en niet naar wie zich aan of op dat zebrapad bevindt. Nog zo een grap is dat je grote wegen hebt waar je veilig kan rijden maar waar je me maar 70 mag. En dan is er die ene plaats waar je best maar maximaal 70 rijdt. Dat is vragen om ongelukken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 20+
Al goed dat de plaat niet op mijn naam stond, het had me anders een fortuin gekost.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne keer of 2 geflitst met 2 keer een boete van 50 euro tot gevolg.
1 keer gepakt met iets meer dan 0.5 promille en dus een boete van ongeveer 140 euro. Ik ben geen heilige, maar ik ben ook geen cowboy
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() 1 keer. boete van 50 euro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had minder geluk... 60+
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() 5 tot 10 keer
heb maar niet gestemd dus |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit.
Zelfs nog nooit moeten blazen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb het al dikwijls gezegd. Het gaat niet om veiligheid. Het gaat om centen. Anders zou men ook bij kleine vergrijpen een rijverbod opleggen. Nu is het zoiets als : als je maar betaalt, mag je het zwijn uithangen. Laatst gewijzigd door hurricane : 16 februari 2011 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 4 keer, telkens voor een paar km/uur, op ongeveer 500.000 gereden km.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar het heeft U wel een jaartje brommen gekost ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 16 februari 2011 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bijna... Kwam net van bij mijn zus en aangezien die niks anders in huis heeft, had ik twee glaasjes porto gedronken. Ineens zat ik in een enorme file en kon zien dat ze verderop iedereen aan het controleren waren.
Snel een oprit opgereden en via een andere weg mijn vroeger gemeenteke verlaten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon, de plaat niet op mijn naam. Ik kan daarover geen uitleg geven want ik zoek dat nog te doen op een later tijdstip.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 keer, 60 euro boete
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik rij niet snel genoeg om geflitst te worden. De juiste snelheid minus 2 a 3 km/u. geweldig om files te kweken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een paar keer. (6)
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit
Ik heb geen auto,zou er wel één willen,en ik zou zeker geflits worden !!!!.... |
![]() |
![]() |