![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik ga hier vast weer op zere tenen trappen, maar het is frappant hoe vindingrijk Nederlanders in België wel zijn.
Kun je hieruit de ware reden tot "anschluss" destilleren ? http://knack.rnews.be/belga/algemeen...le139800.html# Laatst gewijzigd door Henri1 : 8 januari 2010 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met het eerste ga ik helemaal akkoord.
het tweede is helaas een systemhenriaanse conclusie, waarmee ik vanzelfsprekend niet akkoord kan gaan.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Is het dan zo makkelijk om belastingen te ontduiken in België?
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is op z'n minst wel een goed voorbeeld van de algemene wetenschap dat Nederlanders erg gewiekst zijn en hun weg zeer gemakkelijk vinden in doolhoven waar een normaal mens hopeloos zou in verdwalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, hoe voelt U zich nu, wetende dat een Nederlander U beroofd heeft van 180 Milj. Euro. U beselt toch dat onze gemeenschap het gelag zal moeten betalen ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 8 januari 2010 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Kortom, WIJ zijn het slachtoffer, jullie lopen slechts een voordeel mis.
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 8 januari 2010 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knap gedaan van die mens. En geef hem eens ongelijk, verdorie.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Over die paar miljoen moet men niet komen zagen. Nederlanders betaalden tot enkele jaren geleden dikwijls geen gemeentebelasting. Hoeveel inkomsten zouden de Belgische gemeenten daardoor misgelopen zijn?
Laatst gewijzigd door pajoske : 8 januari 2010 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jongen, how low can you go? Sommige Belgicisten zijn duidelijk rijp voor het zothuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al eerder zei: dat geld kan jou geen zak schelen. Het enige wat voor jou belangrijk is, is het feit dat het een NEDERLANDER is. Mocht het een Belg, Turk, Marokkaan, Jood, Fransman of ik weet niet nog wat zijn geweest, had jij hier zelfs niet eens gepiept.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 8 januari 2010 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Nuja, als we een Nederlander 180milj kunnen afhandig maken, mij niet gelaten
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 8 januari 2010 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zo betaamt het ook een volbloed Belgicist he: de band tussen Noord en Zuid ontkennen, Il n'y a que la Belzieksken ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "We"?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De banken van Luxmburg en Zwitserland zitten vol van dit soort figuren. De EU moet de belastingparadijzen hard aanpakken en ieder land zijn eigen profiteurs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In België maakte een vroege trein van Hasselt naar Brussel-Zuid gisteren een extra lange plasstop in het station van Aarschot. De extra stop werd ingelast omdat alle toiletten in de trein van Franse makelijk kapot waren. Dat heeft de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws vandaag gemeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar je zou beter eens gaan beseffen welke lieden je eigenlijk in discrediet brengt met postings in deze stijl: de Nederlanders of de Belgicisten? Als ik een collectie grofheden wil aanleggen, weet ik alvast in welke van beide groepen ik de beste leveranciers kan vinden op dit forum.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van welke algemene wetenschappen zijn het idee en de taal van deze posting een goed voorbeeld?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |