![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.depers.nl/buitenland/3634...og-redden.html
Onze heilige profeet (vrede zij met hem) met een tikkende bom afgebeeld en dan nog verder in de fictieve interview beledigen ![]() Zij wensen ons daarmee een goede kerstmis zeker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die profeten kunnen voor mijn part naar de hel lopen. Die hebben al meer leed veroorzaakt dan wie ook. Screw them. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat een traditie, hobby, prijskamp? "Wie als eerste een belediging van de profeet voelt, wint een all-in trainingskamp in Pakistan" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En verder zie ik niet hoe ze jouw profeet in het fictieve interview beledigen. Ze nemen meer het westen op de korrel dan de Islam.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 25 december 2009 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom schrijf je dat fictieve interview beledigend over mijn profeet? Jij bent een laffe hond, ziek achterlijk en dom, ga de door varkensvlees besmet lichaam van jouw moeder met varkens begraven, idioot. Vrijheid van meningsuiting, dat recht hebben ze in het westen, redacteur moet ermee leren leven. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het dan vreemd vinden dat steeds meer mensen een steeds grotere hekel aan dat achterlijk geloof en de, indien mogelijk, zich nog achterlijker gedragende aanhangers, krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ze straks niet meer uit hun ogen kunnen kijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ik denk niet dat ik jou het verschil tussen "vrijheid van meningsuiting" en "laster" kan duidelijk maken dus zou ik het waarschijnlijk toch maar gewoon verticaal klasseren. Niet enkel het westen als in Europa, maar het westen zoals in Europa en USA. En daarbij worden zelfs héél goede punten neergezet. Maar ik kan mij voorstellen dat je niet voorbij het plaatje geraakt bent.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 25 december 2009 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Porpo/Averroes is geen trol. Die meent het echt. Overigens is dit soort dingen doodnormale dagelijke kost op bijvoorbeeld het (door de Nederlandse overheid gesubsidiëerde) forum marokko.nl, waar trouwens nog veel gezelliger zaken worden geuit t.a.v. het westen in het algemeen, Nederland in het bijzonder, joden, christenen, ongelovigen, homo's en ga zo nog maar een paar uur door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom noem jij mij een fikse troll? Je moet je schamen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik jou op straat tegenkom, en je beledigt mij dan ga ik ook een klacht bij de politie indien, als je mijn vader beledigt ook beroep doen op politie, maar als je mijn moeder beledigt dan hebben we ruzie en een van ons gaat in ambulance. En wat als je mijn profeet beledigt? Ik ga niet zeggen, maar als ik ooit met mijn leven zou riskeren, dan moet het om het geloof gebeuren. Laatst gewijzigd door porpo : 25 december 2009 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik u was, zou ik per direct naar Afghanistan of zo afreizen, en me daar een mooie bomgordel laten aanmeten, zodat u uzelf voor uw geloof in honderdduizend stukjes kunt laten springen. Voorwaar een mooie martelaarsdood met alle zalige consequenties van dien, inclusief 72 sloeries. Maar ga vooral zo door, u en uw soortgenoten zorgen zelf voor meer haat, walging en afkeer voor de islam dan duizend Wildersen, Fortuyns, DeWinters enz enz ooit zouden kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() We hebben hier te maken met één ongelukkige maloot.
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet nodig, ik ga een haatzaaiende imam mollen.
Haatzaaiende politici. Laatst gewijzigd door porpo : 25 december 2009 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Dit is het eerste verstandige dat ik u heb zien schrijven.
Waarschuwen voor religieuze gekken, waar u blijkens uw recente uitspraken ook bij lijkt te horen, die bereid zijn om zichzelf en hun onschuldige slachtoffers op te blazen in naam van hun geloof, is voor mij toch echt geen haatzaaien. Integendeel, dat is juist heel verstandig van die politici. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Sus Iratus
Je bent duidelijk gebraindwashed, dus een goede plaats voor jou is mijn negeerlijstje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ![]() U doet maar. U toont daarmee wederom het ware gelaat van een godsdienstwaanzinnige. Sluit u aan bij Egmond Frietkot zou ik zeggen. Die gooit ook eenieder die het niet met hem eens is meteen op zijn negeerlijst. Da's voor u ook meteen een heel stuk makkelijker discussiëren natuurlijk zodat u niet hoeft te antwoorden op kritiek en zaken waarmee u liever niet geconfronteerd wenst te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
edit : ik ben het dus eens met post #4 Laatst gewijzigd door skaldis : 25 december 2009 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is w<raak echtzoet ?? Ald je erbeterbij voelt , voelje vrij , geenprobleem !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |