![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() link
Na enkele klachtenbrieven stopt Gunter Lamoot met zijn rubriek 'De vraag van vandaag' in 'Man bijt hond'. Het is nog afwachten of hij werkelijk is gestopt of dat hij volgende week weer verschijnt. Iedereen mag zijn mening hebben en die uiten maar waarom zijn er mensen die voor die twee (2!) minuutjes klank en beeld het nodig vinden om hiertegen te protesteren? Vinden zij het zo schandalig dat ze anderen hun pleziertje ervoor ontzeggen? Na soortgelijke klachten is enkele jaren geleden 'Neveneffecten' enkele afleveringen vroeger dan gepland moeten stoppen. Zodra iets of iemand niet helemaal in de pas loopt en afwijkt van de eenheidsworst die dezer dagen op het scherm is te zien, wordt dat/die van het scherm gepest. Wat kan tegen deze verzuring en intolerantie gedaan worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boontjes : 3 januari 2010 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ging die klacht eigenlijk over ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou ook wel eens graag de exacte klacht(en) weten. Los daarvan, de enkele keren dat ik hem bezig gezien heb in Man bijt Hond, was hij niet speciaal grappig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Heb hem in man bijt hond maar een keer of drie gezien vluchtig ergens hier of daar maar ik kan me inbeelden dat als je een dagelijkse man bijt hond kijker bent je je zak chips en bierflesje door het scherm smijt tegen het einde van de week.
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vlaamse Overheid noemt dat een familiezender. Als ik ooit in het buitenland ga wonen, zal ik althans niet onze openbare omroep missen (en de commerciële varianten nog minder). Een paar degelijke CANVAS-programma's niet te na gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom Lamoot persé die brieven wilde voorlezen weet ik ook niet, mss kan hij moelijk met kritiek om en is hij daarom gestopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pech voor Lamoot als daar iets aan verbonden wordt. Het zogenaamde petitierecht bestaat hier al enkele honderden jaren.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1. Tot zover ik weet is het wel Lamoot zelf die opstapt, dus kom niet af met slogans in de trant van "vrijheid van humor". 2. Waarschijnlijk zullen er al veel klachten geweest zijn, want als hij opstapt na slechts enkele negatieve opmerkingen, is hij nog een groter kind dan ik dacht. 3. Hou er ook rekening mee dat het een publiciteitsstunt kan zijn - ik hoop voor zijn geloofwaardigheid (of wat er van rest) echter van niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad, de kleinburgerlijkheid in Vlaanderen toont in deze weer haar gelaat. Gunther Lamoot heeft het gezonde anarchisme, zoals er wel meer zou mogen zijn.
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou ook wel een klachtenbrief naar Gunther Lamoot willen sturen, wegens een totaal gebrek aan humor. In de slimste mens dit jaar was het niveau van de professionele humoristen bijzonder laag. Alleen Urbanus was noch zieliger en humorlozer dan Lamoot.
Arm Vlaanderen. Kom terug, Rik Torf, je houterige voorgekauwde oneliners zijn je vergeven en vergeten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vond Gunther Lamoot wel grappig in Man Bijt Hond. Maar ach, ik ben volgens Herman Decroo ook maar een mentaal gehadicapte Vlaams-Nationalist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 4 januari 2010 om 16:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het zal wel een stunt zijn.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet grappig en zeer irriterend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Och Urbanus hebben ze ook ooit van de kwelbuis gehaald, Lamoot komt ook wel terug, ongetwijfeld om nog meer mensen te iriteren en in het kruis te schopen. ![]() Het blijft prime time televisie, waarin er veel "oukes", kinderen, etc... kijken en dan kunt ge u nu eenmaal niet alles permiteren, en het is ook al gene Canvas... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Klachten tot daar aan toe, maar dit soort beledigingen aan het adres van dhr. Lamoot vind ik er echt wel over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hij is terug
|
![]() |
![]() |
![]() |