![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben van de winkel teruggekomen daarnet en ik heb - buiten appelen, druiven, bananen en tomaten en bouletten, ook een fles Reserva van Bacardi meegebracht.
Alleen maar omdat ze de "Black" van Bacardi niet hadden. Zodus, vrienden, landgenoten en mooie vrouwen, ik ben reeds een beetje zat. Voor wie wat geduld heeft, ik zal straks een pak meer zat zijn. (Veel meer zat eigenlijk!) Het plan voor vandaag, Pokeren in de èèntafels met tien mensen van 3.40€ en rum met Cola drinken. ![]() Men eerste game is over en gewonnen, 15€. Zover zogoed. Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 januari 2010 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En denk maar niet dat jullie gezamelijke boycot van deze draad gaat werken, als moet houd ik hem in mijn eentje vanboven.
Dat er veel mannelijke smeerlappen zijn hier op dit nazi-forum, dat wist ik wel. Maar dat de vrouwelijke leden hier me nu ook in de steek laten, daar verschiet ik van. :U |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, mijn tweede spel verloren, eruit op de zesde plaats.
De stand zover, 6.80€ betaald, 15€ gewonnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, stand van zaken. Drie games gedaan zover.
1.) 3.40€ betaald, eerste plaats 15€ gewonnen. 2.) 3.40€ betaald, eruit op de zesde plaats. 3.) 3.40€ betaald, 3de plaats, 6€ gewonnen. Stand van zaken, 10.20€ betaald, 21€ gewonnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongens, meisjes, het moet gedaan zijn met deze draad te negeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vierde spel is bezig, ik word hier al gereraised dat het niet meer schoon is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het nu rum of was het Bacardi?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonde van de rum om daar dan Bacardi bij te kwieken.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ey? Ik volg niet helemaal denk ik... Als je nu nog zou schrijven dat het een belediging voor de rum is dat die Bacardi-rommel ook rum genoemd wordt, dan zou ik nog mee zijn..
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een cocktail van Bacardi en rum, dus.
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 9 januari 2010 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je nu serieus bezig of aan't zeveren?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
![]() |
![]() |