![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na het incident in NY alweer vandat met onze dikke nek van landsverdediging.
http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...280798-438.art Laatst gewijzigd door speurneus : 8 januari 2010 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Uitstekend Minister van Defensie trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Als het ging om een speciaal vliegtuig enkel voor De Crem, Leterme en gevolg, zal een uitleg over de veiligheidsvoorschriften inderdaad enkel vertraging opgeleverd hebben. Deze mensen reizen meer dan genoeg om te weten wat de hostess vertelt.
Met al die moeilijkheden met de legervliegtuigen zou ik het ook op mijn heupen krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zou ik toch wel het fijne van willen weten ....
Indien het waar is: probleem: een koleirige defensieminister, daar hebben we geen behoefte aan; Indien het niet waar is: leugenachtige topmannen van vakbonden, daar hebben we geen behoefte aan;
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Och ja, De Crem is gewoon het levende bewijs dat je niet aan een boom hoeft te hangen om een eikel te zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Crembovitch laat zich weer van zijn beste kant zien.
Die mensen doen gewoon hun werk zoals ze het zijn opgedragen! Hij heeft zich te gedragen zoals het moet! ook tegen boordpersoneel! is dat een minister van de partij die "respect" propagandeert? Laatst gewijzigd door giserke : 8 januari 2010 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ge u als passagier niet aan de regels kunt houden, mogen ze van mij crembo zelf uit die vlieger gooien. Zelf hij als minister van defentie heeft zich te schikken naar de grillen van de boordcommandant, hoe bizar die ook mogen lijken, alleen hij is baas op dat vliegtuig. moest ik weten dat m op de wc zat tijdens de vlucht, simuleerde ik een luchtzak om dat stukste pretentie manieren te leren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ²
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enige dat ik mij afvraag is wie in godsnaam op die idioot heeft gestemd.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als het waar is mag hij blij zijn dat ze hem niet van het vliegtuig hebben gestampt, piloot is baas over het vliegtuig en beslist of iemand mee mag of niet...
Wij zouden het hem zeker niet moeten nadoen... Ik had het toch meer voor de vorige minister van defensie, Flahaut...toch zijn visie over de rol van ons leger: die zag de rol van het Belgisch leger als een humanitair leger, het helpen van burgers in nood ipv van ze te gaan aanvallen... Laatst gewijzigd door NoTuma : 8 januari 2010 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een minister wordt niet verkozen.... Parlementsleden wel, en dan nog... Coöpteren kan ook nog. Maar ik vraag me ook wel af, moesten er voor bepaalde ministerposten rechtstreekse verkiezingen plaatsvinden, hoe dat er zou uitzien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Mja wel een beetje ongepast voor een minister, me dunkt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb al een bloedhekel aan die vent sinds hij fractieleider voor de tjeven was..altijd supernegatieve oppositie voeren, ik haat politici die willen scoren met kritiek zonder zelf iets te presteren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Spijtig dat het vliegtuig niet is neergestort in zee waarbij Crembo zijn luchtvestje niet opgeblazen kreeg
![]()
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, over de Waalse clowns hebben we het niet, inderdaad. Ben juist nog eens in de zevende dag naar de fratsen van Michel Dardenne, minister voor al onze pensioenen aan het kijken en luisteren... En dit is niet de eerste keer dat hij zich als een zatte clown gedraagt. Maar daar hebben we het dus niet over, juist...
En of Crembo of Flahaut zo'n fantastische ministers van defensie waren, tja, wie zal het zeggen? Kennen die twee echt veel over de defensieproblemen? Straks zijn ze misschien minister van onderwijs of van landbouw of whatever en weten ze het daar ook allemaal beter... Wat echter betreft het misbruik maken van dit ambt om hun eigen regio en vrienden te bevoordeligen, daar wint Flahaut nog altijd zeker? De franstaligen hadden moeten eisen dat een francofoon president werd van Europa, en Michel Dardenne in die zetel zetten! Kan de rest van de wereld nog eens genieten... Laatst gewijzigd door andev : 10 januari 2010 om 11:26. |
![]() |
![]() |