![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Schepen
|
![]() Vandaag lees ik een schokkende (of toch niet erg geschokt, gezien het weer om het VB gaat) bericht, waarin beweerd wordt dat een Vlaams Belanger gezocht wordt voor kunstroof. Het gaat om iemand met een hoge functie, als ik het zo noemen mag.
Weet iemand meer over de betrouwbaarheid van dit bericht? Anders neigt het VB meer naar een criminele ipv een politiek club! Want dit is verdomme niet de eerste keer: drugsdealer, moordenaar, pedofiel, dierenmishandelaar, dief en corrupte, etc... ![]() Citaat:
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 23 januari 2010 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Het gaat toch niet over Rob Klop hoop ik, want anders is zijn madame wel erg beledigd...
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dus er komt ook nog eens een vrouwenmishandelaar bij ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het VB zo verder gaat dan kunnen ze al evengoed aansluiten bij de SPa.
Zo worden ze dan samen de grootste criminele bende in het land. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet teveel geloven van die zever van Cochez, dat is in het verleden al vaak compleet verzonnen gebleken.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie 't artikel op 'de werktitel' leest, ziet ook wel dat het gebakken lucht is en eerder een zakelijke discussie over een kunstkoop dan een kunstroof. Uiteindelijk wist de vorige eigenaar maar al te goed wie het kunstwerk mee had.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |