![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() http://student.ugent.be/jongnva/?q=node/129
Citaat:
Gaan er mensen van forum.politics naar dat debat? Lijkt me wel leuk. Zal zeker vonken geven: Dat auditoarium zal vol zitten met N-VA'ers, KVHV'ers en NSV'ers ![]() ik (als buitenstaander) ga er zijn. Heb het wel vor de wever (ik maak geen geheim van mijn voorkeur tot fusie van LDD en N-VA). ben vooral benieuwd naar wie in de discussie het over(ge)wicht zal hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp nog steeds niet waar de man zijn voornaam vandaan haalt.
Enerzijds zegt hij: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een samenwerking met N-VA brengt voor De Decker geen ministerpostje op dus heeft hij al laten weten dat hij liever met CD&V en VLD in zee gaat. Laatst gewijzigd door daiwa : 5 maart 2009 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan er niet zijn die avond, maar het lijkt anders wel interessant.
Karim Van Overmeire is (ondanks dat ik niets moet weten van zijn ideologie) iemand die op niveau kan debateren. Net zoals De Wever.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Hopelijk zullen linkse bendes deze VB-er niet proberen te muilkorven in Gent zoals onlangs met Dewinter is gebeurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Overmeire is daar bovendien een paar jaar terug al eens geweest voor een debat, toen met Ludo Dierickx van B-Plus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fascisten horen niet thuis op een universiteit.
![]() |
#8 |
|
![]() Gelukkig hebben we nog mensen zoals jij om ons te zeggen voor wie democratische rechten gelden en voor wie niet.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() bart de wever;
peacepolice will be your bodyguard in gent 11 maart 2009 om 20:00 uur dat is dan genoteerd als the clash of "titans" de titanen strijd i hope bart de wever wins and vb loose |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor alle duidelijkheid: ik vind dat een schande. Het grootste bewijs dat LSP slechts de "idiots utiles" zijn van het heersende conformisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Tja, risico lijkt me idd redelijk dat er weer wat motten zullen vallen
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Commies ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Beide horen er net wél thuis
Anders zou het saai zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen heeft recht op toegang tot het onderwijs en tot politieke debatten, maar iedereen moet dan ook de andere de vrijheid geven om zijn mening en overtuig op een eerlijke manier te kunnen uitleggen.
Wie andere bepaalde rechten ontzegt, verlies zelf alle rechten die hij andere niet geeft. Of dit nu gebeurd met geweld of op andere manieren maakt niet uit. Vindt het spijting dat dit debat op een woensdag plaats heeft, zou het anders met plezier volgen. Het zijn immers twee van de weinige politici met inhoud en verstand die in debat gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() En dat is een argument om te gaan? Dat is zoals zeggen: Ga naar Afghanistan als vakantieland want daar zit de taliban.
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk niet dat er veel problemen zullen zijn. Het NSV-debat begin oktober was vooral een weinig subtiele poging van links om de erkenning van de NSV in het gedrang te brengen. Dit is een debat van de N-VA-studenten, die zijn erkend.
Ik ga alvast luisteren want Van Overmeire was één van het trio (Annemans en Van Nieuwenhuysen waren de anderen) die met 'Project Vlaamse Staat' een eerste popularisering hebben gedaan van het separatisme. Dus: dat zou wel eens de moeite moeten worden: 2 personen met een gedegen historische achtergrond. En na 't debat er zeker één drinken ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die debatten een mooi ding, maar wel jammer dat nooit een mp3'tje of video op het net wordt gegooid voor mensen die er niet konden wezen.
|
![]() |
![]() |