![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....wordt een telefoontap binnenkort mogelijk zonder nog via een onderzoeksrechter te passeren, een ambtenaar van het ministerie zal volstaan.
Akkoord of niet ?? https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220529_97161652
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 30 mei 2022 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen geloven het toch niet, zo doet de politie 'een routinecontrole' en blijkt dat er in die auto een lading drugs zit. Daar had de politie chance, denkt de kwibus dan...
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pas op, wat mij betreft weer een brug te ver. Maar die grens is al lang overschreden door vingerafdrukken op het paspoort te verplichten.
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zonder te zeggen dat het nu goed gaat is het wel duidelijk dat dit afhankelijk maken van mensen die voor hun job, carriere en inkomen afhankelijk zijn van politici hiervoor aan te duiden. Ik ben beslagen genoeg in de politiek om te weten dat ambtenaren de facto door politici worden goedgekeurd bij aanwerving. Ik kreeg zelf bij een sollicitatie letterlijk te horen dat 'mijn politieke affiliaties mij ongeschikt maakten voor een baan bij de overheid'... Dan weet je toch hoe laat het is? België heeft sowieso de 1984 toestanden al lang overtroffen. Blijkbaar werd dat eerder als een handboek dan wel als een waarschuwing gezien...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk is het ernstigste misdrijf: racisme of belastingsontduiking?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steel niet, de (r)overheid houd niet van concurrentie.