![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorlogskas Vlaams Blok bedraagt 2,5 miljoen euro !
![]() Met een oorlogskas van 2.553.223 euro eind dit jaar beschikt het Vlaams Blok over voldoende financiële armslag om een nieuwe partij te lanceren. Dat schrijft de krant De Tijd zaterdag. ![]() Wanneer begint die oorlog ? Wat is de aanleiding ? Wat zijn de redenen die te beginnen ? Syndicaten hebben wel een "strijdkas"... maar dit gaat wel erg ver in stigmatisering ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe grotesk.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Jongens, jongens, wat een paniekvoetbal
![]() Het racisme "argument" zal afgedaan hebben, vanaf nu is het "stem niet voor het Vlaams Blok want die willen een oorlog beginnen" ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Gewoon om een onnozele benaming...maar, okee, hang maar weer de arme verontwaardigde Blokker uit.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "'t is maar over het Vlaams Blok"... dan mag je overdrijven... ![]()
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe was 't trouwens nog op trainingskamp? Achteraf toch wel spijt dat ik niet meegegaan ben. 'k hoor dat ze zelfs een paar echte negerkes hadden voor de karateles?
|
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Dit is gewoon een letterlijke vertaling uit het Frans. In her Frans is "Trésor de guerre" een heel gewone uitdrukking. Zo zou men probleemloos kunnen schrijven dat Kerry een "trésor de guerre" heeft van x miljoen dollar om campagne te voeren tegen Bush. In La Libre Belgique van vandaag is er trouwens een stuk over het "trésor de giuerre " van het Blok.
De journalist van De Tijd werd beïnvloed door het Frans, of heeft een Franse bericht van AP of zo letterlijk vertaald. Niets aan de hand dus. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Wel opletten met zulke uitspraken, de nationale veiligheid zou wel eens kunnen denken dat ik banden heb met extreem rechts en ik weet niet of ik ooit nog naar het eurovisie songfestival wil.
Tis nepis potentis negro te! Laatst gewijzigd door VlaamseBelg : 4 oktober 2004 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Ik steek nog liever mijn geld in brand dan dat aan de koning te geven.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Welke zijn de bedragen van de "transfers" van de Franstaligen naar fascistische en separatistische partijen zoals het VB en dat dingetje ... hoe noem je dat nog ? Oh, ja ! de NVA ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |