Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2010, 02:50   #1
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard leraar wordt buitengepest door racistische allochtone (moslim)leerlingen

Weer een staaltje van hoe ver het tegenwoordig in West-Europa kan komen. Staat dit ons de volgende jaren ook te wachten? Ik vrees er voor !

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...erlingen.dhtml

Ik ben gedegouteerd na het lezen van dit artikel, vooral van de laksheid van de directie. Het begint inderdaad op 'Het paard van Troje' te gelijken. Ik ga ervan uit dat op dit 'multicultureel' gebied Groot-Brittannië en Londen een voorloper is voor de rest van Europa. Als onze politieke correctheid niet getemperd wordt, dan hebben we het binnenkort hier ook zitten.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 03:28   #2
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Weer een staaltje van hoe ver het tegenwoordig in West-Europa kan komen. Staat dit ons de volgende jaren ook te wachten? Ik vrees er voor !

Ik ben gedegouteerd na het lezen van dit artikel, vooral van de laksheid van de directie. Het begint inderdaad op 'Het paard van Troje' te gelijken. Ik ga ervan uit dat op dit 'multicultureel' gebied Groot-Brittannië en Londen een voorloper is voor de rest van Europa. Als onze politieke correctheid niet getemperd wordt, dan hebben we het binnenkort hier ook zitten.
Het begint werkelijk de spuigaten uit te lopen!
Hoe lang nog moeten wij dit blijven pikken?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 03:47   #3
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Het begint werkelijk de spuigaten uit te lopen!
Hoe lang nog moeten wij dit blijven pikken?
Ik vrees ervoor tot het effectief te laat is en er geen weg meer terug is. Als de moslims numeriek in de meerderheid zijn, de culturele en religieuze agenda bepalen en het beleid uittekenen, dan zullen de pellen van alle 'autochtone' ogen gaan, maar dan is het jammerlijk te laat. De islamieten zullen dissidente stemmen op hun samenlevingsmodel onderdrukken en alvast in de steden de controle overnemen.

Ik ben goed bevriend met een Gentse dame die in een migrantenbuurt van Londen woont en werkt, zijzelf is in kwestie nogal links georiënteerd, maar ook zij heeft een degout gekregen van het multiculturele beleid en de laksheid in het 'Mekka aan de Thames'. De verhalen die ze doet van situaties zijn ronduit hallucinant te noemen. Angstwekkend is het gegeven dat al deze 'Britse toestanden' enkele jaren nadien Het Kanaal oversteken en ook ons landje bereiken. Dus de situatie in hyperpolitiek correct Londen is een voorbode voor hetgeen ons te wachten staat, indien we zelf ons lakse beleid namens (moslim)migranten en asielzoekers niet wijzigen. Toen ik zelf in Londen was vond ik het ook niet normaal dat ik moslimmeisjes van 5 jaar in bijna volledige bourka-outfit zag rondlopen of dat ik wagens zag rondrijden waar de vrouw achteraan moest plaatsnemen (met een lege passagiersstoel vooraan).
Oud 9 februari 2010, 03:50   #4
Wolf
Lokaal Raadslid

Standaard

Het blijft mij ook verbazen hoe die dingen steeds erger en erger worden, en vooral dat de autochtone bevolking grotendeels zijn hoofd in het zand blijft steken.

Wanneer gaat Europa nu eindelijk eens de ogen openen voor het multiculti monster?
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 04:01   #5
Wisord
Banneling

Standaard

er resten ons maar weinig mogelijkheden , kindjes maken minstens 12 per rasechte vlamingk , terug naar de kerk gaan en tot god bidden en ten laatste hopen dat deze 9 jarige fundimentalisten een strengere leraar krijgen!
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 04:18   #6
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
er resten ons maar weinig mogelijkheden , kindjes maken minstens 12 per rasechte vlamingk , terug naar de kerk gaan en tot god bidden en ten laatste hopen dat deze 9 jarige fundimentalisten een strengere leraar krijgen!
Ik zie de oplossingen iets anders: de moslimallochtonen zoveel mogelijk laïciseren, zodat wetenschap en rede de plaats innemen van al die religieuze zever. Zo zou de positie van de vrouwen aanzienlijk verbeteren, zouden voorbehoedsmiddelen ook voor hen geen taboe meer zijn (en daalt automatisch hun kinderaantal) en zou er van 9-jarige fundamentalisten geen sprake meer zijn. Maar de hunkering naar een 'ontkerkelijking' onder de moslims zal wel een illusie blijven, vermits een zeldzame ex-moslim die publiekelijk toegeeft de islamleer afvallig te zijn, openlijk met de dood bedreigd wordt door zijn 'moslimbroeders' en letterlijk wordt aangevallen.
Oud 9 februari 2010, 04:32   #7
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie de oplossingen iets anders: de moslimallochtonen zoveel mogelijk laïciseren, zodat wetenschap en rede de plaats innemen van al die religieuze zever. Zo zou de positie van de vrouwen aanzienlijk verbeteren, zouden voorbehoedsmiddelen ook voor hen geen taboe meer zijn (en daalt automatisch hun kinderaantal) en zou er van 9-jarige fundamentalisten geen sprake meer zijn. Maar de hunkering naar een 'ontkerkelijking' onder de moslims zal wel een illusie blijven, vermits een zeldzame ex-moslim die publiekelijk toegeeft de islamleer afvallig te zijn, openlijk met de dood bedreigd wordt door zijn 'moslimbroeders' en letterlijk wordt aangevallen.
Makker djeezus het zit jou diep he .... voor jou zijn het allemaal fundis barbaren , voorhuidslachters en slechten he ...ik heb er toevallig een deel familie van en dat zijn toevallig geen fundis maar brave mensen die zich hier al 4 generaties hebben geworteld op onze vraag er zijn zelfs bierdrinkers bij . En nu zijn het na 9/11 plotseling fundis ..... potentiele opblaasterroristen....
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 05:41   #8
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Makker djeezus het zit jou diep he .... voor jou zijn het allemaal fundis barbaren , voorhuidslachters en slechten he ...ik heb er toevallig een deel familie van en dat zijn toevallig geen fundis maar brave mensen die zich hier al 4 generaties hebben geworteld op onze vraag er zijn zelfs bierdrinkers bij . En nu zijn het na 9/11 plotseling fundis ..... potentiele opblaasterroristen....
Ik heb die zaken die jij aanhaalt, nooit algemeen gesteld of beweerd. Het zijn enkel maar vaststellingen dat een deel van de moslimallochtonen, vaak onder invloed van de tendensen in de 'thuislanden', fanatieker worden en per se hun religieuze identiteit steviger wensen uit te dragen. Ik weet ook wel dat de meeste islamieten geen zelfmoordterroristen zijn, maar ook bij ons kan je niet ontkennen dat de tendens bestaat om geïmporteerde leefregels en gewoonten op te dringen aan eerst en vooral zichzelf en vervolgens aan de niet-moslims. Dat ontkennen zou gewagen van stekeblindheid. Om nogmaals met een voorbeeld af te komen: twintig jaar geleden moest er in het Antwerps onderwijs geen hoofddoekenverbod worden uitgevaardigd, want dan stelde dat probleem zich quasi niet. Bijna geen enkel jong moslimmeisje of tiener zag je toen met een doekje over straat gaan. Weliswaar de 'oudere' moeders uit de eerste generatie, maar we hoopten dat dit met de integratie van de volgende generaties eruit zou gaan. Niets bleek echter minder waar, nieuwe geïmporteerde fanatieke tendensen staken de kop op. Het gegeven van de voortdurende gezinshereniging vanuit het thuisland en de huwelijken met partners vanuit het land van herkomst heeft daar uiteraard geen goed aan gedaan.

By the way, wel tof dat uw familie bier is gaan drinken. Helaas neemt het aantal etablissementen in Antwerpse migrantenbuurten waar je geen alcohol meer kan krijgen, dagelijks toe.
Oud 9 februari 2010, 09:20   #9
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Hopeloos om in debat te gaan. De islam zit al in de familie. Niet alleen leerkrachten moeten zich aanpassen of oprotten in de school. Leerlingen kunnen niet anders dan oprotten of de islamcultuur overnemen. Jij denkt dat uw familie braaf is. Het zijn wolven achter hun facade. Je zal het spijtig genoeg pas opmerken als de islam in de meerderheid is.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 09:40   #10
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

let maar op met godsdienstleraars.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 09:52   #11
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
let maar op met godsdienstleraars.
Opletten? Gewoon verwijderen uit de scholen. wat heeft religie te maken met een school.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 11:29   #12
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De situatie is hier niet zo anders, praat maar eens met veldwerkers!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 11:37   #13
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij u blijkbaar wel.
Kunt ge niet gewoon zoals de meest christenen toegeven dat er nogal wat mis is aan uw geloof?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 11:38   #14
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

fait divers
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 11:47   #15
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Toch niets aan de hand, hij leeft toch nog.
Wat een heisa voor 1 bange blanke man.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 18:01   #16
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De directie treedt niet op omdat ze weet dat ze het niet met afzonderlijke overtreders van voorschriften, maar met een gesloten, van het eigen gelijk overtuigde groep aan de stok zal krijgen en dan de school maar meteen kan sluiten. Als ik de mohammedaanse bui niet zag hangen, stond ik momenteel misschien voor de klas; ik heb dat ooit graag gedaan. Nu verkies ik een ander beroep. En de verwende westerse kinderen zijn ook niet meer zo gemotiveerd als hun voorgangers natuurlijk; dat kan erger, en minder erg zijn dan mohammedanen in de klas. Hangt wat van de aantallen af.

Het einde van ons onderwijs?
Oud 9 februari 2010, 18:21   #17
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
De directie treedt niet op omdat ze weet dat ze het niet met afzonderlijke overtreders van voorschriften, maar met een gesloten, van het eigen gelijk overtuigde groep aan de stok zal krijgen en dan de school maar meteen kan sluiten. Als ik de mohammedaanse bui niet zag hangen, stond ik momenteel misschien voor de klas; ik heb dat ooit graag gedaan. Nu verkies ik een ander beroep. En de verwende westerse kinderen zijn ook niet meer zo gemotiveerd als hun voorgangers natuurlijk; dat kan erger, en minder erg zijn dan mohammedanen in de klas. Hangt wat van de aantallen af.

Het einde van ons onderwijs?

Het einde van ons bestel.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 20:14   #18
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Neen, er is een nieuw onderwijssysteem in de maak : de ZULO.
(= Zeer Uitgebreid Lager Onderwijs)
Hiermee worden de meeste problemen in het onderwijs verholpen.
Een vorm van induvidueel onderwijs waarbij de kinderen pas bepaalde dingen hoeven te leren als ze eraan toe zijn.
Er is nog strijd om of het rekenen wordt afgeschaft want daarvoor hebben we tegenwoordig toch rekenmachientjes.
Iedereen zal een ZULO diploma halen, desnoods na 20 schooljaren!
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 20:27   #19
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Neen, er is een nieuw onderwijssysteem in de maak : de ZULO.
(= Zeer Uitgebreid Lager Onderwijs)
Hiermee worden de meeste problemen in het onderwijs verholpen.
Een vorm van induvidueel onderwijs waarbij de kinderen pas bepaalde dingen hoeven te leren als ze eraan toe zijn.
Er is nog strijd om of het rekenen wordt afgeschaft want daarvoor hebben we tegenwoordig toch rekenmachientjes.
Iedereen zal een ZULO diploma halen, desnoods na 20 schooljaren!
Ik dacht altijd dat dat type onderwijs "madrassa" genoemd werd.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2010, 21:56   #20
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zulke kinderen horen naar een internaat te worden gestuurd om respect en discipline te leren. Ze kennen duidelijk hun plek in de samenleving niet. Ouders verplicht op opvoedcursus.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be