![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ze zullen het nooit leren. En dan durven die beweren dat ze er zijn om goed te doen. Als de rest van de pastoors hier niet spontaan voor in staking gaat, dan zijn het allemaal even grote hypocrieten.
En dat beweert in god te geloven. De hemel, is percies toch niet zo belangrijk voor die gasten. Citaat:
Laatst gewijzigd door Travis66 : 19 februari 2010 om 06:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onvoorstelbaar! Ze zullen het inderdaad nooit leren...
En dan te bedenken dat die misdadige organisatie elk jaar met miljoenen van onze zuurverdiende centen aan de haal gaat. Opdoeken, die handel!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 19 februari 2010 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar, als je echt gelooft, dan doe je dat toch niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Vergeving en berouw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Hij had gedaan met het zeggen van zijn 12 000000 wees-ge-groetjes
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik ook maar 1 zier geef om heel dat onnozel instituut, maar als ze meer volk willen trekken hebben ze meer priesters nodig die dicht bij de mensen staan. Om zulke priesters aan te trekken, moet je gewoon dat onnozel celibaat afschaffen en dan zal je ook minder van die perverten als priester hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, daar zijn ze bij de katholieke misdaadorganisatie sterk in. En ondertussen gewoon verder kindjes verkrachten natuurlijk... Er is immers vergeving na berouw.
Een schande! ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() waarvoor was die opschorting ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Massaal ons laten ontdopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() iedereen is hier snel met oordelen en veroordelen ... zonder feitenkennis
waarom was die opschorting er ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat een metser stopt met werken als hij veroordeeld wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geval van een pastoor die kindjes verkracht, is echter van een veel verwerpelijker niveau: hij maakte misbruik van zijn gezags- en vertrouwenspositie om een weerloos kind van zijn onschuld te beroven. Vind je ook niet dat dat toch nog nèt iets erger is dan je povere vergelijking met een veroordeelde metser?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 19 februari 2010 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een metser of een pastoor die pedostreken uithaalt is net hetzelfde. En beide zullen na hun veroordeling toch ook nog de rekeningen moeten betalen dus zullen ze moeten werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |