![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta versteld.
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() schrap de openbare omroep.
ik zie geen verschil met commercieel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat slechts een kleine som als je ziet dat ze daarvoor dagdagelijks een zo zichtbare fraude moeten plegen.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat VTM en VT4 en andere zenders, daar een dik proces voor concurentievervalsing van maken.
Dat is uiteindelijk wat het is, De staatsomroep moet het maar rooien met wat ze krijgen. Mocht dit een prive bedrijf zijn, dan was het nu failliet, zo simpel is dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach jee, is het doorgeefluikje voor Angelsaksische cultuur weer eens in opspraak?
Wat ze uiteindelijk nodig hebben is geen extra geld , maar een verbod op een resem aan internetsites. Er wordt al druk gelobbied, naar 't schijnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VRT is samen met de RTBF een Staatsomroep. Wilt U die privatiseren ? Mij niet gelaten, maar kom dan binnen 2 jaar niet kakken dat er personeel aan de deur vliegt of dat de zaal verkocht is aan een Frans bedrijf. U moet wel weten wat U wilt hé. Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 februari 2010 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch niet zoveel geld, anti-Vlaamse zenders zijn niet goedkoop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Hoe bedoelt u?
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lol, als de VRT reclame mag uitzenden zoals VTM en VT4 dan maken ze brandhout van die commerciële zenders, dus ik denk dat ze mooi gaan zwijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kijk naar de buurlanden, die hebben naast commerciele ook nog allemaal een staatszender. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar akkoord voor de vrt indien ze objectief zijn (maar dat zijn ze niet), en indien ze datgene brengen waar de privé tekort schiet (maar ook hier falen ze, dingen zoals studio brussel, mnm... moet dat allemaal met belastingsgeld geschieden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() [quote]Daar ben ik het volledig mee eens...waarom hebben wij er dan zo geen vraag je je af...
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt dus aan het begin van het jaar, een budget, en ge weet dat ge het daar mee moet doen. Als overheidsinstelling, kunt ge dus niet teren op inkomsten uit reclamegelden 1 dat is oneerlijke concurrentie tegenover andere media 2 dat brengt uw integriteit in gevaar. Je hangt dan af van diegene die u betaald. Nu dus komen zeiken dat ze 9 miljoen extra nodig hebben, bewijst dat ze niet goed begroot hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn commerciële zenders ook niet altijd objectief, maar daar hoeft de belastingbetaler tenminste niet voor op te draaien. Ik verkies mijn portie propaganda en indoctrinatie te krijgen zonder er nog eens een toeslag van een paar miljoen euro's per jaar voor te moeten betalen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Sammael : 25 februari 2010 om 12:11. |
||
![]() |
![]() |