![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aldus leraar Nederlands Jos Baijens van het Sint Joriscollege in Eindhoven. Hij draagt voorlopig een hoofddoekje als protest tegen de PVV van Geert Wilders.
Hij besloot hiertoe toen Wilders vrijdag opriep tot een verbod op hoofddoekjes in gemeentelijke en gesubsidieerde instellingen. http://www.ad.nl/ad/nl/2061/Raadsverkiezingen/article/detail/466996/2010/03/02/Leraar-draagt-hoofddoek-als-protest.dhtml[/url] Dit gaat echt te ver. Straks lopen de leraressen rond met Sinterklaasbaarden............[/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen doen alles om in de gratie te komen van linkse multiculti's en vreemdelingen. Ze willen bij de "goeden" horen, koste wat het kost.
Zo zie je maar hoe doelloos sommige mensen erbij lopen. Hoe eenzaam ze zijn. Hoe zot ze worden van de maatschappij die ze zo aanmoedigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat we niet te streng moeten zijn voor de serviele dhimmies die hun (en onze) dochters graag zouden willen overleveren aan de sharia.
Het merendeel van onze bevolking is aangeleerd steeds de kant van het geld te kiezen. Welnu: welke politieke ideologie wordt met miljarden euro's besprenkeld? Yep.... Follow the money....
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() gossallemachtig zeg, kijk nou eens:
![]() krijgen weer de doodstraf ingevoerd? De beul staat er klaar voor. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 3 maart 2010 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus hij hoeft zich nergens voor te verontschuldigen. Er zijn geen Boze Moslims. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 3 maart 2010 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is dit een stunt van de PVV..dit soort van de pot gerukte acties is 100%onversneden voer voor islamfobieën
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Overigens heeft die leraar dit soort fratsen niet uit te halen in werktijd, en al helemaal niet in situaties waar er sprake is van kennisoverdracht, zoals op school. De stap naar indoctrinatie is dan nog maar heel erg klein.
Als die leraar vindt dat hij uit protest met een kopvod op wil gaan lopen, moet hij dat maar in zijn vrije tijd doen. Had ik mijn kinderen op die school gehad, zou ik zeker al contact met de rector opgenomen hebben, en bij een niet bevredigend antwoord mijn kinderen onmiddellijk van school gehaald hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Een interviewtje gezien naar aanleiding van de verkiezingen. Ze stelden aan een moslima de vraag of ze haar "schaamdoek "wil afzetten voor de lieve vrede. Ze moest het aan haar man vragen. De multicullers staan in hun blootje. Het is duidelijk geen vrije wil die hoofddoek. Het is onderdrukking door moslimgasten aan de vrouwen. Niets vrijwillig maar gedwongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
in België verplichten sommige hun kinderen nog elke week zondag's naar de kerk te gaan. moeten we dan ook naar de kerk gaan verbieden?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 3 maart 2010 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() De Belgen zijn nog slechts voor 13 % praktiserend. Zo'n groot probleem kan het dus niet zijn. Bovendien kunnen die kinderen op volwassen leeftijd kiezen om die praktijk bye te zeggen, zonder risico op verstoting, geweld of doodsbedreigingen zoals gepaard gaan met afvalligheid in de islam, waar de volwassen vrouw tot de dood dat islamitisch symbool moet dragen dat haar minderwaardigheid benadrukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Ik heb vrienden die totaal atheïstisch zijn, verhuisden naar een klein Brabants dorp en hun kinderen deden gewoon met al die Katholieke dingen mee.
Sint Maarten en ik weet al niet wat. En ook communie want dat deed iedereen (Katholiek of niet, dat is nooit gevraagd) , leuk feest, en je wil je kinderen toch niet apart zetten en die lol ontnemen? En bovendien: die kinderen zien later wel wat ze geloven. Communie is dus iets zoals een zwemdiploma: leuk en nuttig voor later misschien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() @giserke:
nee mijn associatie is niet met Monty Phyton maar met Det Sjunde Inseglet van Ingmar Bergman (1957). Dit beeld van de dood: ![]() |
![]() |
![]() |