![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...k-betaald.aspx
Ondanks het feit dat ik van gewone komaf ben, krijg ik hier een wereldvreemd gevoel bij omdat ik niemand uit mijn omgeving kan plaatsen bij die 44% . Zijn statistieken ( zoals gewoonlijk ) totaal onbetrouwbaar of zit er veel verborgen armoede onder ons ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 23 maart 2010 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elke twee jaar gaan die Belgen naar de stembus en betuigen hun steun aan diegenen die deze toestand heeft veroorzaakt.
En nu moeten wij met die mensen kompassie hebben? Te gek voor woorden.
![]() |
#3 | |
|
![]() Dit plaatste ik net in een ander topic:
Citaat:
Deze statistiek duidt er misshien wél op dat er een groter verschil aan het groeien is tussen de hoge en lage inkomens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een prijsstijging is meestal het gevolg van een loonsverhoging... Dus als de kloof groter wordt dan zullen de minderverdieners automatisch armer worden.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is arm?
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Als je s'avonds je bed moet inkruipen met het gevoel dat je honger hebt. Dat is voor mij arm.
Voor sommige mensen is arm zijn dat ze niet met een dikke auto kunnen rondrijden. Maar in dit bericht denk ik dat ze het hebben over de mensen in het eerste geval. Zeker met maar 899€ per maand.
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat een populistisch geleuter,....precies of de overheid verantwoordelijk is voor de huidige crisis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() zolang je kraantjeswater en rijst of wat oud brood hebt ben je niet arm... een huis is niet noodzakelijk, vroeger waren er die er ook niet in de wildernis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De controle op de banken heeft gefaald net zo erg als in Nederland. In Nederland hebben ze nog een poging gedaan om de toestand te onderzoeken en hier??? Dat alles begonnen is in Amerika klopt maar iedereen hier heeft netjes meegedaan en centen opgestreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wie weinig eet, leeft langer. Een knorrende maag en een permanent hongergevoel is de prijs die de sommigen voor eeuwige jeugd willen betalen. Ondervoeding staat immers garant voor lang leven. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...-hongeren.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ondervoeding + zware arbeid macht frei.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men zal/zou nog eens 100.000 sukkelaars zich hier laten installeren, waarvoor dan om de paar maanden weer x-miljoenen moeten gevonden omdat de hotelkosten niet kunnen betaald worden zal men de statistieken opnieuw kunnen maken. Met als gevolg... En natuurlijk zijn er de bankencrisis, slecht beleid enz, maar dat was vroeger niet veel beter zeker? Er is alleen nog een pak miserie bijgekomen dat er vroeger niet was... Laatst gewijzigd door andev : 23 maart 2010 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Die met zijn 2 dollar leeft dus boven de armoedegrens. Terwijl die Belg met ong. 1000 dollar inkomen in armoede leeft. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |