![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Brusselse ministerraad geannuleerd omdat helft regering in Cannes zit.
"Dit is ongepast", zegt MR-fractieleider Didier Gosuin. "Wat is er zo belangrijk om met zo veel mensen naar Cannes te gaan en de wekelijkse ministerraad te annuleren?" "En wat kost deze reis van al die regeringsleden en hun medewerkers niet?" Gosuin zal Picqué volgende week in het Brussels parlement alvast om uitleg vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De place to be om contacten te leggen, tussen regelgevers, mensen die investeringen willen aantrekken, aannemers, architecten, ...... Daar zitten momenteel heel wat belgen, zawat alle vlaamse steden met naam hebben daar vertegenwoordigers. Of daar 4 ministers naar toe moeten kan betwijfeld worden, maar of Brussel daar hoort, dat staat boven twijfel. Buiten de vakbeurs, wordt daar net zoals tijdens het filmfestival veel aan networking gedaan, partys en fuiven alom, na de beursdag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() En ik maar werken tot ver in de zeventig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men is rustig bezig het patrimonium van Brussel te verkopen aan BNB Paribas
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Men zou liefst hebben dat we de kleren van ons lijf weggeven aan banken en dat nog leuk vinden ook. Want da's het enige wat we kunnen doen volgens hen.
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu gaan ze nog een tunnel bouwen in Brussel... Hahaha... ik vraag me toch af met wat die in kop rondlopen. Totaal geen besef of benul in hetgeen de bevolking meemaakt tegenwoordig. Ik dacht dat er geen geld was?? Ik stel voor om nog langer te gaan werken en de pensioenleeftijd optrekken tot 85. |
|
![]() |
![]() |