Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2010, 13:12   #1
Sus Iratus
Banneling

Standaard Moskee met bloed besmeurd

Tijd om eens een 'fait divers'eke' te posten.

Citaat:
GRONINGEN - Onbekenden hebben in de nacht van dinsdag op woensdag een moskee in de Groningse wijk Selwerd besmeurd met bloed. Dat meldde de politie donderdag. Behalve het bloed, werden bij de moskee ook dierlijke ingewanden en de kop van een wild zwijn aangetroffen.

rest artikel
Hier kan ik kort over zijn: totaal foute actie. Men kan nog zoveel tegen de aanwezigheid van de islam zijn, maar van andermans eigendom heeft men gewoon af te blijven, en het bezoedelen van moskeeën dient geen enkel doel.

Ik ben wel benieuwd naar de daders. Moegetergde autochtonen die zich, zoals gezegd, op een hele foute manier uiten? Of zijn de daders afkomstig uit de hoek van de moskee zelf, dan wel sympathisanten uit AFA-hoek?
Het zou namelijk de eerste keer niet zijn dat er een 'racistische' aanval in scene is gezet om de publieke opinie te beïnvloeden, en met de verkiezingen in aantocht ben ik extra sceptisch.

Multiculturalisten en racismebestrijders, kom er maar in en laat uw licht over deze zaak schijnen. En anderen die hun zegje willen doen natuurlijk ook.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2010, 13:18   #2
Anna List
Banneling

Standaard

idd ontoelaatbare verspilling van voedsel
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2010, 17:09   #3
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
idd ontoelaatbare verspilling van voedsel
Grapjas
Oud 19 maart 2010, 00:04   #4
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht

Hier kan ik kort over zijn: totaal foute actie. Men kan nog zoveel tegen de aanwezigheid van de islam zijn, maar van andermans eigendom heeft men gewoon af te blijven, en het bezoedelen van moskeeën dient geen enkel doel.

Ik ben wel benieuwd naar de daders. Moegetergde autochtonen die zich, zoals gezegd, op een hele foute manier uiten? Of zijn de daders afkomstig uit de hoek van de moskee zelf, dan wel sympathisanten uit AFA-hoek?
Het zou namelijk de eerste keer niet zijn dat er een 'racistische' aanval in scene is gezet om de publieke opinie te beïnvloeden, en met de verkiezingen in aantocht ben ik extra sceptisch.

Multiculturalisten en racismebestrijders, kom er maar in en laat uw licht over deze zaak schijnen. En anderen die hun zegje willen doen natuurlijk ook.
Slachtoffer spelen ? Best mogelijk .
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 00:07   #5
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Ocharme dat zwijn...maar verder 't is eens iets anders dan een in de fik gestoken auto.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 10:24   #6
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Ocharme dat zwijn...maar verder 't is eens iets anders dan een in de fik gestoken auto.
Zijn wilde zwijnen ook onrein? Leefden die in de Arabische wereld ten tijde van Mohammed? Als hij ze niet gekend heeft, kan hij ze niet als onrein bestempeld hebben in de Koran. Dus wat dat betreft, geen probleem voor de moskee.
Inderdaad, ocharme dat zwijntje. Was dat nu echt nodig? Ze konden toch ook een paar koteletten kopen en die van de deur van de moskee leggen.
Oud 19 maart 2010, 12:28   #7
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Zijn wilde zwijnen ook onrein? Leefden die in de Arabische wereld ten tijde van Mohammed? Als hij ze niet gekend heeft, kan hij ze niet als onrein bestempeld hebben in de Koran. Dus wat dat betreft, geen probleem voor de moskee.
Leefgebied wilde zwijnen. Met uitzondering van het Arabisch schiereiland kwamen wilde zwijnen dus overal in het Midden-Oosten voor. En mohammed baseerde zijn regeltjes over wat wel en niet te eten op die van het jodendom, waar men wel degelijk wilde zwijnen kende.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Inderdaad, ocharme dat zwijntje. Was dat nu echt nodig? Ze konden toch ook een paar koteletten kopen en die van de deur van de moskee leggen.
Ik denk niet dat ze er speciaal een wild zwijntje voor hebben afgeschoten. Eerder bij het slachthuis wat slachtafval opgehaald. Op de Veluwe krioelt het van de wilde zwijnen trouwens, en buiten het natuurgebied is jacht erop toegestaan.
Oud 19 maart 2010, 13:21   #8
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Uit dezelfde categorie als het openingsbericht:
Citaat:
Leider moslimpartij bedreigd

EMMELOORD - Voorzitter Henny Kreeft van de Nederlandse Moslim Partij (NMP) heeft bij de politie in Emmeloord aangifte gedaan wegens bedreiging, belediging en smaad. Kreeft liet vrijdag weten dat hij sinds januari haatmails en bedreigende telefoontjes heeft ontvangen.

In de mailtjes zou de NMP-voorzitter onder meer zijn uitgemaakt voor Hitler en NSB'er.

(...)

Ook heeft de man volgens Kreeft Allah en de profeet Mohammed beledigd en dingen hebben gezegd als: „Namens het Germaanse volk wil ik jullie waarschuwen, we gaan de moslims uit Europa verdrijven, te beginnen uit Rotterdam. Uitroeien moeten we jullie.”

hele artikel
Helemaal uitsluiten dat deze bekeerling is bedreigd kunnen we natuurlijk niet, maar dit zaakje stinkt, en hard ook.
Iemand die zogezegd namens het 'Germaanse volk' spreekt, en het dan over 'uitroeien' heeft, maar dan wel de ander uitscheldt voor 'Hitler' en 'NSB'er', die bij uitstek juist de voorvechters van het 'Germaans volk' waren. Dat spreekt elkaar tegen.
Meneer Kreeft en zijn moslimpartij hebben afgelopen gemeenteraadsverkiezingen niet één zetel weten te halen en hij kan wat extra gratis publiciteit natuurlijk wel gebruiken. En een zielig verhaal ophangen is al eerder een probaat middel gebleken om de publieke opinie te beïnvloeden en wat sympathiestemmen te vergaren.
Oud 19 maart 2010, 13:46   #9
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Last van bloedvlekken? Wij van Biotex adviseren profeet-groene Biotex vloeibaar "Outdoor".

Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 14:16   #10
Bompa Punk
Burger

Bompa Punk's schermafbeelding

Standaard

Foute boel vind ik dat. Het is niet omdat er een net iets teveel allochtonen zijn die het hier uithangen. Dat je je frustraties op zo'n manier moet gaan afreageren.
Wie de daders zouden kunnen zijn? Waarschijnlijk volk dat geen haar beter is dan de gemiddelde rel-allochtoon.
Met andere woorden, marginaal zuipvolk dat te lomp is om te helpen donderen en er nooit is in geslaagd om iets van hun leven te maken.

Dom Helder Camera

http://planethilarius.blogspot.be/
Bompa Punk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 15:01   #11
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Punk Bekijk bericht
Foute boel vind ik dat. Het is niet omdat er een net iets teveel allochtonen zijn die het hier uithangen. Dat je je frustraties op zo'n manier moet gaan afreageren.
Wie de daders zouden kunnen zijn? Waarschijnlijk volk dat geen haar beter is dan de gemiddelde rel-allochtoon.
Met andere woorden, marginaal zuipvolk dat te lomp is om te helpen donderen en er nooit is in geslaagd om iets van hun leven te maken.
Foute boel zoals uw post foute boel is?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 15:03   #12
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Punk Bekijk bericht

Mischien een voorbode van nieuwe kristalnachten

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 21:06   #13
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leefgebied wilde zwijnen. Met uitzondering van het Arabisch schiereiland kwamen wilde zwijnen dus overal in het Midden-Oosten voor. En mohammed baseerde zijn regeltjes over wat wel en niet te eten op die van het jodendom, waar men wel degelijk wilde zwijnen kende.

Ik denk niet dat ze er speciaal een wild zwijntje voor hebben afgeschoten. Eerder bij het slachthuis wat slachtafval opgehaald. Op de Veluwe krioelt het van de wilde zwijnen trouwens, en buiten het natuurgebied is jacht erop toegestaan.
Weer wat bijgeleerd
Oud 19 maart 2010, 21:08   #14
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uit dezelfde categorie als het openingsbericht:

Helemaal uitsluiten dat deze bekeerling is bedreigd kunnen we natuurlijk niet, maar dit zaakje stinkt, en hard ook.
Iemand die zogezegd namens het 'Germaanse volk' spreekt, en het dan over 'uitroeien' heeft, maar dan wel de ander uitscheldt voor 'Hitler' en 'NSB'er', die bij uitstek juist de voorvechters van het 'Germaans volk' waren. Dat spreekt elkaar tegen.
Meneer Kreeft en zijn moslimpartij hebben afgelopen gemeenteraadsverkiezingen niet één zetel weten te halen en hij kan wat extra gratis publiciteit natuurlijk wel gebruiken. En een zielig verhaal ophangen is al eerder een probaat middel gebleken om de publieke opinie te beïnvloeden en wat sympathiestemmen te vergaren.
Mijnheer Kreeft van de moslimpartij? Die kreeft is in ieder geval halal
Oud 19 maart 2010, 21:51   #15
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Groningen... dat zijn communisten. Tegen het opium van het volk
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 21:53   #16
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Groningen... dat zijn communisten. Tegen het opium van het volk
Friesche tokkies...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 22:22   #17
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Friesche tokkies...

Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 22:26   #18
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Friesche tokkies...
Brabanders kunnen er ook wat van... http://www.youtube.com/watch?v=A6NEa3iHgq8
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2010, 00:22   #19
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Mischien een voorbode van nieuwe kristalnachten
De agressor die zich als slachtoffer voordoet, waar hebben we dat nog gezien ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2010, 00:33   #20
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
De agressor die zich als slachtoffer voordoet, waar hebben we dat nog gezien ?
Zoals ik al zei het begin van nieuwe kristalnachten.

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be