![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vanop de website van mijn favoriete krant : http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...r_joden__.html
De antizioniste Duisenberg vind dus dat antisemitisme bijna "een eretitel" is. Eindelijk geeft ze toe dat ze hardgrondig Joden haat. Laat ons nu hopen dat dit mens eindelijk eens in een psychiatrische inrichting word opgesloten en dat haar huis openbaar word verkocht om een mooie schadevergoeding te betalen aan de Joodse Gemeenschap. Verder dienen ook die griezel Van Agt en zijn loopjongen Harry Van Bommel(ook wel de grootste NSB,er van Nederland genoemd) onmiddelijk te worden opgepakt en opgesloten te worden wegens oproepen tot een nieuwe holocaust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in t nl wil bijna zeggen : helemaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 3 maart 2010 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor Wilders en bepaalde burgemeesters (van NIET-PVV-signatuur) is dat wel het geval. Hoe zou dat komen?
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 maart 2010 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Jodenhaat is geen mening maar aanzet tot het plegen van een nieuwe genocide. Bovendien is ze een landverrader omdat ze heult met radikale islamieten. Een enkeltje psychiatrische inrichting en plat spuiten, dat moeten ze doen met dit soort van mensen. En ja, vrije meningsuiting is beperkt, voor wat mij betreft voor neonazi,s, antizionisten en radikale islamieten omdat ze tegen de Westerse waarden en normen zijn.
Laatst gewijzigd door Europahater : 3 maart 2010 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar zou ik vandaag de dag nog niet zo zeker van zijn. De Mossad schrikt er blijkbaar niet van terug om politieke dissidenten/terroristen (naargelang welke term je prefereert) uit de weg te ruimen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 maart 2010 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Nou, heel goed punt, dat is een mooi compliment voor de Joodse gemeenschap, in Nederland en daarbuiten, maar dat neemt niet weg dat tenzij mevrouw aangeklaagd en veroordeeld word voor de vermeende jodenhaat dit alles nog binnen de vrijheid van meningsuiting valt. Inderdaad, dat recht is er ook voor mensen waar je het niet mee eens bent. Bovendien zie ik nog steeds niet waarom ze nou beschuldigd moet worden van het opstarten van een nieuwe holocaust. Zijn er soms honderden Jodenlijken gevonden in haar achtertuin?
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() "Kritiek" is iets anders als pure haat of vind je 6.000.000 handtekeningen verzamelen ook vallen onder "kritiek"???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Welke 'terechte' kritiek? 3) Duisenberg doet dubieuze uitspraken die tegen het antisemitische aanzitten. Zij is van hetzelfde kaliber als een Filip de Man die over moslims begint. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Liberalisten en vrijemeningsuiting...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Na de moslimknuffelaar, nu ook de joodknuffelaar.
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
"Eindelijk staan wij oog in oog Joker. Je hebt mijn vader vermoord, en mijn moeder. Ik haat jou tot in de vezel van mijn persoon. En ik zal je zeggen wat ik doe: ik begin een handtekeningenactie."
![]() |
![]() |