![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() bron
De misdienaars worden vervangen door seminaristen en de priesters mogen niet meer mee doen. Dus zit iedereen op de bloedprocessie behalve de misdienaars en de priesters ![]() Ze zullen het nooit leren en blijven gewoon voort doen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hmm...dit is toch wel spijtig. Is het dan nog wel een echte processie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is een test, om te zien of ze wel ècht kunnen weerstaan. Zo lang ze niet slagen voor de test, moeten ze terug het kamertje in... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() ik had vanmorgen dat ik fietste en ik zag een vrouw met twee honden en ik was van plan te gaan fluiten maar wat er opeens gebeurde ik tuite me mond en opeens weerklonk het fluiten van sja of je het nou god moet noemen ik doe dat maar dan dus hoorde dat fluiten en was daar natuurlijk helemaal verbaast van maar daar kwamen geen negatiefe gedachten van heerlijk te noemen het speeld in op je zinnen en je overtuiging
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() mooi dat ik goed bezig ben daar wil ik wel van overtuigd zijn
zonder overtuiging waren we geen meter verder gekomen dus is het mooi dat jullie zo ver zijn dat jullie overtuiging voor ogen hebben is tevens heeft tevens met je mening te maken maar het is een overtuiging dus eigenlijk een feit de feiten beheersen het leven daar denken ze over na vormen daarmee hun mening en daar zijn ze of wel of niet helemaal van overtuigd en dus zitten ze de hele tijd daar aan te denken Laatst gewijzigd door Grapha : 4 mei 2010 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 4 mei 2010 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |