![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maandagavond werd de tante van de volkszanger dood gevonden in een woonwagen in het Noord-Brabantse dorp Fijnaart. De oom van Bauer werd zwaargewond bij haar aangetroffen. De oom ligt kritiek maar leeft nog.
In Fijnaart zelf is geschokt gereageerd op het nieuws dat Doortje dood is aangetroffen. Er wordt inmiddels gefluisterd over een koele afrekening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() who cares
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Illuminati!
Ik zeg het u! Het is een complot! Laatst gewijzigd door bgf324 : 30 maart 2010 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat een vraag in de topictitel, waarom dan geen enquete?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als Jack het maar niet gedaan heeft...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan fout zijn maar las ergens dat de oom veratnwoordelijk voor de moord en poging tot zelfmoord was.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vast door een tuigtante.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die tante nu gepopt werd, gaat die binnenkort dan ook ontpoppen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat idiote woordgebruik niet over te nemen, Zwartengeel.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Miss Scarlett
revolver in de eetkamer
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() komkom dit verhaal heeft enige potentie
de sympathieke volkse doch zeer hoogbegaafde charmezanger Frans Bauer gaat zakelijk failliet, komt in onguur maffiawater, en nu wordt zijn familie gepopt en onder druk gezet omdat Frans niet meer met geld over de brug kan komen een vette kluif voor Story me dunkt (voor t geval dat Story niet meer bestaat : ik bedoel zo'n flutvrouwenweekblad) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je moet maar eens naar Van Ostaijen kijken en dat in zijn tijd proberen te plaatsen ... dat zijn revolutionaire dingen (en dan bedoel ik niet vlaams revolutionair maar revolutionair in de wereldliteratuur)... aan zulke zaken raken we nooit meer als we niet durven extreem vernieuwen en elk taalkundig 'anders' zijn met liefde en enthousiasme verwelkomen ... ![]() en nee dat is niet als grap bedoeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |