![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boerka verboden of niet?
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/ar...ntid=152853541 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben voor.
Het mag wel tijdens de Carnavalperiode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik mag niet rondrijden met een wagen waarvan de voorruit en voor zijruiten donker gefumeerd zijn met als reden dat de bestuurder ten alle tijde herkenbaar moet zijn.
Dus zolang ik dat niet mag, geen bourka op straat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben tegen. Ik ben een voorstander van vrijheid van individu en vrijheid van geloof.
Deze voorstel is gewoon een schande en een stap terug naar (westerse) middeleeuwen. Laatst gewijzigd door porpo : 31 maart 2010 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nergens impliceert de wet op godsdienstvrijheid dat je overal en ten allen tijde mag en kan rondlopen als karnavalszot.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Dubbel topic: http://forum.politics.be/showthread.php?t=136897
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn islamieten ook beter af in getto's dan verspreid. Soort zoekt nu eenmaal soort, dat is niet meer dan natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Let op mijn woorden....wij gaan het nog beleven dat er een hoopje geitenneukers gaan komen verklaren dat de boerka een teken van ontvoogding, moderniteit en vrouwenemancipatie is....
Wat de wet betreft: ik ben resoluut tegen. Als je de boerka verbiedt dan doe je dat om de goede reden (islamitische vrouwendiscriminatie mag hier niet worden getollereerd) en steek je je niet weg achter een drogreden . Ik mag gerust over straat lopen als vrouw verkleed met en dikke laag schmink en een pruik op...dus herkenbaarheid (alhoewel noodzakelijk om de bommenleggers te identificeren) is het argument van mijn kl*ten... ....in één ding hebben de geitenneukers groot gelijk...westerlingen zijn vandaag pathetische schijtbroeken en laffe kaffers....
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de veiligheid alleen al is het goed dat er een verbod komt.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang het op straat is of in 't bos, vind ik dat je redelijk vrij moet kunnen zijn in de bepaling van je uiterlijk. Eens je ergens een openbaar gebouw binnengaat, is voor mij de lol eraf, en kunnen er extra regels worden geschreven.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry maar dat gaat niet samen, mochten vrouwen binnen islam vrije individuen zijn dan droeg niemand een burka! Die kleding is een belediging voor ALLE vrouwen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is "discussie".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat mag jij niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Raffie....you of all people...
![]() Welke wet verbiedt mijn homo-buur om een rokje aan te doen, een pruik met krullekes op te zetten en blush, eyeliner (goedgekeurd door de laboratoires Garnier) en lip gloss van Estée Lauder op te doen of hebben de homofieltjes een wet erdoor gedrukt om hun zo gekoesterde apartheidsstatus nog wat te versterken?
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks geen diskusie;
ttz, ik bedoel, er is genoeg gediskuteerd, de demokrasie is de knoop aan het doorhakken: link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100331_050 titel: Kamercommissie keurt boerkaverbod goed tekstje: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() U bent dus tegen uw geloof.
![]() |
#18 |
|
![]() neen... alleen tegen vrouwenemancipatie, vooruitgang, homo's, ongelovigen, honden, varkens, beeldhouw- en schilderkunst, en nog zo'n paar details....
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Eindelijk een stap voor de deafghanizering van Vlaanderen.
Nu maar hopen dat de Raad van State of CGKR en consoorten geen roet in het eten gooien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |