![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
Ik ben Carole Eippers, studente Toegepaste Economische Wetenschappen, afstudeerrichting Marketing aan de Universiteit Gent. In het kader van mijn masterproef voer ik een onderzoek in verband met consumentengedrag waarvoor ik een 250-tal respondenten nodig heb. Het invullen van de enquête neemt ongeveer 5 minuutjes van uw tijd in beslag. U zou mij een zeer groot plezier doen door enkele minuten van uw tijd te willen besteden aan deze enquête. Door deel te nemen aan dit onderzoek, maakt u bovendien kans op een waardebon van 25 Euro voor Standaard Boekhandel. Hiervoor dient u op het einde van de vragenlijst een wedstrijdvraag te beantwoorden alsook uw e-mailadres in te vullen. Dit e-mailadres zal uiteraard niet voor andere doeleinden gebruikt worden. Uw identiteit en uw deelname aan deze studie worden strikt vertrouwelijk behandeld. De vragenlijst zal anoniem verwerkt worden (er is geen terugkoppeling naar de deelnemer mogelijk). Heeft u vragen of wenst u meer informatie, dan kan u me steeds contacteren door te mailen naar [email protected] Hartelijk dank voor uw tijd en medewerking! Carole Eippers Gelieve op onderstaande link te klikken om van start te gaan met de vragenlijst. Als deze niet automatisch opent, kan u de onderstaande link ook kopiëren naar uw browser. http://bit.ly/ugent |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Ziezo, duurde maar 2 minuten. Je bent ook welkom om mijn vragenlijst in te vullen, e
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enquete ingevuld.
Maar nu vraag ik me af waarom er in elke enquete uw (hoogst "genoten") opleiding wordt gevraagt... moet dat nu echt, iedereen in hokjes steken qua opleiding?
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 4 april 2010 om 02:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom wordt die postcode gevraagd?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() natuurlijk verdien ik meer dan alle anderen, wat is dat nu voor een dwaze vraag
![]()
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Eén van de doelen van het onderzoek is om te achterhalen hoe ethisch mensen zijn, meer bepaald om te onderzoeken waarvan je mate van 'ethisch zijn' afhangt. Zo zou het vb. kunnen dat vrouwen ethischer zijn dan mannen enzoverder, hoger opgeleiden ethischer dan lager opgeleiden, mensen die op het platteland wonen ethischer zijn dan mensen uit de stad, enzoverder.
Alvast bedankt om mijn vragenlijst in te vullen. Jullie zouden me enorm helpen door deze link te sturen naar zoveel mogelijk mensen. Hoe meer respondenten ik vind, hoe correcter de resultaten van mijn onderzoek. Vriendelijke groeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marketing en ethiek... Wow, de woorden vloeken al in deze context.
Mare, er zijn vragen die gewoon raar opgesteld zijn, en waardoor deze niet te beantwoorden zijn. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 april 2010 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Ingevuld. Maar ik vrees dat persoonlijke ethiek hier verward wordt met maatschappelijk aanvaarde misstapjes. Ik kan het persoonlijk met iets eens zijn terwijl het door de maatschappij wordt afgekeurd en andersom. Ik ken het intellectueel met iets oneens zijn maar door omstandigheden gedwongen worden om het tegendeel te doen. Daar wordt niet dieper op ingegaan.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast is het irrelevant om te vragen of een groot dan wel een klein bedrijf een product mag terugbrengen naar de leverancier gezien er nergens wordt gesteld dat het bedrijf in kwestie zich bewust is van het feit dat de schade door eigen gebruik is veroorzaakt. Maar goed... korte enquête en ingevuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De b�*�*�*�*�*�*nk van de post?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen schoenen! Ze moeten worteltjes kunnen groeien.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Nu hebt ge't gevonden eh ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben overmorgen toch ontslagen wegens te hard lachen op het werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kreet naar je moeder deed het 'm. Ik kwam niet meer bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal u eens plezieren... Ik duw wel volle gas tegen de auto voor me als jij met je treintje langs gaat komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |